Indelningar

Höstfärger:
Ibland undrar jag verkligen vem det var som kom på något så fånigt som "höstfärger" egentligen.
Alltså, på sommaren ska det vara färg färg färg. Och så fort hösten traskar in ska det vara dystert och murrigt, mörka dova tråkiga färger. Samma visa varje höst.
Är det inte när det blir tråkigt,kallt och bittert ute som man borde liva upp med färg? =)
Förstå mig rätt, jag tycker att dystra och murriga färger oftast är snyggt. Men särskilt uppiggande är det ju inte.

Jag säger: Strunta i trender. Använd precis det DU känner dig snygg i!


Snyggt,men ganska tråkigt.


Bal/Bröllop/alla världens tillställningar:
VARFÖR ska det delas in i dessa kategorier?
En brud som ska gifta sig "ska" ha så lite smink som möjligt. (Iaf om man kollar på alla MUA som sminkar brudar) Helst ska man se typ osminkad ut.
Vafals, kör en kolsvart sotning om det är det DU känner dig snygg och bekväm i!

Jag säger: Strunta i "måsten". Använd precis det DU känner dig snygg i!






Kommentarer :

#1: Filippa Larsson

JAG HÅLLER MED DIG! När jag ser på mode bloggar tex ser jag att dom bara skriver om svarta boots eller andra skor "bara för att det är höst"... MEN HALLÅ? Bara för att vädret blir mörkt och grått gör det väll ingeting att skojja till allt med ett par skor eller smink med lite mer färg? :)<3

skriven

Kommentera inlägget här :