Blogginfo

Fro.m nu kommer jag sätta copyright stämpel på alla bilder jag inte vill att folk ska sno.
Dom viktigaste bilderna.Övriga bilder utan stämpel är givetvis också förbjudna att kopiera!
Högerklicksskyddet är lätt att ta sig runt.
Kommer även skriva bildkälla under alla bilder. tex weheartit,google etc.

Fick precis ett helt inlägg kopierat. Någon som sedan lagt ut det på sin blogg och fått det att verka som att det var hennes eget inlägg.

Kopiering av mina texter och bilder utan att fråga är förbjuden!
Jag svarar oftast ja vid förfrågan. Dock är ett krav att mitt namn ska stå,och min blogg ska länkas.

Att folk inte förstår att det inte är okej att kopiera någons blogg rakt av.
Oavsett om det gäller bilder,texter eller design. Kom på något eget!


Kommentarer :

#1: Alice & Veronica

Vi ursäktar! Vi tyckte att det var bra information och att folk inte riktigt vet om det! Vi kan antingen ta bort eller ge dig en fetlänk! Välj du! :)

skriven
#2: Dana

sv: jag vet, visst var den?! är helt kär i den hihi

skriven
#3: Amanda

Alltså du kan ju inte förbjuda folk från att göra det. Då är de bara dumt att ha en blogg om man inte vill att ens bilder och inlägg sprids.

skriven
#4: Michan svarar

Amanda: Jo,det kan man.

Om jag har tagit bilderna,är det JAG som är upphovsman. Jag har rättigheterna till dom. Folk får gärna låna mina bilder och texter,men då ska det stå att det är mina!

Man får inte plagiera låtar från någon, samma sak är det med en blogg! Man kan sprida saker även om det står vem som är upphovsman och har rättigheterna till bilderna eller texterna.

skriven
#5: johanna

- rätt att göra! Hatar själv folk som snor mina egna bilder och texter.. :/

skriven

Kommentera inlägget här :