Hej hopp

i Lingonskogen!
Förlåt för min dåliga uppdatering,jag har haft dåligt med inspiration och haft tankarna på annat.
Men imorgon har jag nästan hela dagen ledig så då ska jag lägga ner massa tid på bloggen.
Nya inlägg, svara på kommentarer etc. Jag har varit dålig på att svara på kommentarer på sista tiden. Jag lovar jag ska bättra mig.

Idag har jag och Henrik varit och badat. För andra gången. Fast egentligen första för jag doppade mig faktiskt frivilligt, jag simmade tillochmed idag.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdag!
Puss


Bjuder på en egobild som plåster på såren :)

Kommentarer :

#1: marbie

SV: eh jo annars fryser dom. Veterinärer m.fl rekommenderar till och med att ha kläder på småhundar och hundar med kort päls. Och på sommaren bränner dom sej lätt utan kläder eftersom chihuahua har så lite päls o tunn hud.

skriven
#2: MANDOSA - Amanda

sv: tack fina du :)

skriven
#3: karolinajonsson

åh tack :D

skriven
#4: Robert Cayden

RE: Tack så mycket, gullig du är! :) Glad jag blir. Kika gärna in på min blogg någon fler gång ifall den är bra? :) Kram

skriven
#5: t h i e n #LEGGO

oh gud ditt hår !! <333333333

skriven

Kommentera inlägget här :