Läsarfråga




Hej! Frågor från personer utan blogg besvaras alltid i ett inlägg.
Så fråga på :D

1. När jag tvättar mina sminkborstar i äkta hår använder jag Syoss shampoo.
Enda det duger till,enligt mig. Min sambo använder det,och på hans hår funkar det. Men inte på mitt,så jag tvättar borstarna med det istället. När jag tvättar syntetborstar använder jag vanligt Yes diskmedel med citrondoft.
Har även Yes till borstar som använts till feta produkter. Såsom foundation,läppstift,concealer etc.



2. Varför? För att jag inte tycker jag är tillräckligt bra.
Visserligen har jag aldrig sagt det heller.
Men jag övar varje dag,och jag blir bättre och bättre.
Men även för att min kamera är riktigt dålig på färger och förvränger. Men jag använder en annan kamera nu.
Vill ni att jag börjar lägga upp bilder på mitt smink ska jag såklart göra det.
Men remember att jag aldrig sagt att jag är riktigt bra, så jag vill inte att ni säger att jag är dålig etc.

3. Just nu använder jag en Canon Ixus 107.
Den är GRYM! Det är egentligen min mormors, men jag ska föreslå en byteshandel ;D
Den har allt en kamera ska ha enligt mig. Macron är en gåva från ovan <3

Kommentera inlägget här :