Tisdag kväll

Heheeep, ingen bild på mineralfoundation idag inte!
Jag orkade inte dra iväg röven till uni så Henrik och jag åkte dit strax innan Djurens Rätt. Det var slut typ 20,efter det träffade vi Daniel och käkade glass. Nu är det för sent för att ens försöka få en rättvis bild på det.
Men jag är ledig imorgon, som alla andra dagar och har hur mycket tid som helst över.
Imorn SKA jag även släpa min tjocka röv ut på en långpromenad,även om jag så ska dö till på köpet!

Snart är det fredag! :D:D:D Åeeh, jag har massa planer. Så mycket planer och så lite tid, jag vet inte hur jag ska få allt att gå ihop. Men hur som helst så ska vi ha en SUPER helg Jag och Nina :D

Vi hörs mer imorgon! Puss adjö.


Jag har ingen fin sommarbild på mig och Nina, så det fick bli Patricia istället.
Saknar henne också för den delen! :D

Kommentarer :

#1: Nina

fyfan va jag längtar :D kommer bli en kanonbra helg! <3

skriven

Kommentera inlägget här :