Testat: Barnängen Silkeslen

Denna deo har jag testat ett tag nu.
Skulle egentligen köpa en annan,men utbudet på den lokala coop butiken var inte stort.
Hade inte så höga förväntingar på den här,men den var bättre än jag trodde.
Här kommer en mini recension.

Vad: Deo antiperspirant
Varför: Håller det torrt i armhålan och håller lukt borta.
Doft: Väldigt god.
Min motivering: Kanske inte den bästa att hålla torrt. Iallafall inte efter långpromenader med hunden.
Men oavsett om den inte håller torrt så håller den lukten borta helt och hållet. Och eftersom jag sällan har tshirt på mig så är det egentligen det viktigaste för mig.
Den är dock väldigt rinnig. VÄLDIGT rinnig. Därför "duttar" jag på den,och inte rollar för då blir man klassblöt.
Den gör svarta kläder vita, och lägger sig som ett pulver i armhålan.
Det är fler minus än plus när det gäller denna deodorant.
Men mitt betyg blir ändå 3 av 5 romerska bågar pga doften och förmågan att hålla svettlukten borta.




Kommentarer :

#1: Carros Beauty

Svar: Jag har hört att Wet n Wild finns på CityGross och ÖB i vissa städer men annars är eleven.se en bra sida att beställa från :)

skriven
#2: SminkElin

Svar: Haha vad glad jag blir att du är stolt ;D. Nae men jag hoppas verkligen att den är bra, annars blir jag ledsen i ögat ;)

skriven

Kommentera inlägget här :