4 favoriter från Make up store

 
Cake eyeliner "Black"
En eyeliner i kakform som man blandar upp med pensel och vatten.
Jag tycker den här är mycket lättare att hantera och ger ett snyggare resultat än vanlig dip in.
175:-
 
Microshadow "Muffin"
Den perfekta ljusa skimriga skuggan! Den här används dagligen som grund till övriga ögonskuggor och som highlighter. I ögonvrån, under ögonbrynet, på kindbenen. Ja överallt.
140:-
 
♥ Multi lash mascara
Vi kom inte överens i början,men nu är vi bästa vänner. Den ger mig långa,svarta och fint separerade fransar.
135:-

♥ Twinkle eyeshadow "Aloe"
Ljust grön glitter ögonskugga som ger ett diskret glitter och är riktigt snygg för sig själv,eller tillsammans med skuggor. Tyvärr verkar Twinkle inte finnas kvar i sortimentet.
 
Har ni några speciella Make up store favoriter? :)

Kommentarer :

#1: Sofie

Deras High Tech Lighter och Cake Eyeliner är mina favoriter! :D

skriven
#2: Camilla

Vad roligt att se att någon skriver om favoriter från MUS. Jag har efterlyst det eftersom jag ser att många använder deras produkter men sällan skriver OM dem. Själv är jag rätt oerfaren när det gäller MUS. Köpte nyligen två glittereyeliner, Frost och Queen, men har glömt bort att testa dem. :)

skriven
#3: Tova

jag har två jättefavvisar från make up store!
ena är deras "Cover all mix" som man kan ha på finnar, röda områden och dölja ringar under ögonen med. använder den som primer också när jag använder ögonskuggor (som jag knappt gör.) men det fungerar också hur bra som helst!
den andra är Tri Brow Color som man målar ögonbrynen med. det blir så himla mycket finare resultat med denna än med vanlig ögonbrynspenna. denna kan man ju också använda som ögonskugga! hur bra som helst!

jättefin blogg förresten!

skriven
#4: Fanny

Fina produkter!
Mina favoriter är:
(Utan inbördes ordning)

Cybershadow "Silver"
- Den allra bästa silverskuggan jag har testat!
Perfekt nyans, supermetallisk, lättjobbad
(den glider på som smör).

Eyedust "Carat"
Jag vet att många gillar "24 Carat",
men jag föredrar "Carat" eftersom den
är varmare och rikare i nyansen.
Metallisk, skimmrig och lite glittrig.
Väldigt användbar, då dem flesta
borde ha en fin guldskugga.

Eyedust "Hot"
Min favorit!
En mjuk kopparnyans som är magisk på gröna ögon.
Den är helt galet vacker!
Supermetallisk, skimmrig och lite glittrig.

Microshadow "Regent"
En guldig olivgrön skugga.
Mjuk och lättaplicerad.
Det går snabbt att sminka med den här skuggan.

Blush "East"
Ett knallrött rouge som även fungerar
som ögonskugga.
Ett bra köp eftersom det är svårt att
hitta röda ögonskuggor.

skriven
#5: Jessica

Vi delar några favortier, Cake Eyelinern. Absolut bästa ju, kan inte lägga annan eyeliner.
M/S Muffin, funkar ju till allt. Och favorit som highlight.
HTL Platina, använder den som primer. Love it.
Mixing Liquid, behöver jag säga mer? Amazing!
E/P Black och Vanilla. Helt sjukt hur mycket bättre de är än mina andra pennor. Sitter som berget! :)

Svar: Haha jag kan heller inte lägga någon annan längre! Skulle låna en kompis dip in från isadora. Såg ut som en 5årings,haha! Måste köpa mig en och öva. Man måste ju kunna vara mångsidig ;)Alla produkter du nämner älskar jag också! Utom ögonpennorna som jag faktiskt inte har testat,skäms på mig!
Platina och Muffin brukar turas om som highlighter,beroende vart jag ska,hur jag vill se ut etc. Jag har olika mascaror för olika saker också,haha!
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven

Kommentera inlägget här :