Hej på er!

Tänkte bara uppdatera er en sväng och tala om att jag lever, hade internet ett tag här (månadsurf)
Men det tog slut igår,så vi köpte en dagssurf idag.

Jag har både fått och köpt lite nya skönhetsprylar så det visar jag när jag kommer hem.
Kommer hem på torsdag och då lovar jag att svara på era kommentarer :)


Just nu sitter jag med hårfärg i håret, köpte Syoss , har inte testat den förut. Hoppas det blir bra!
MOOD som jag brukar använda fanns inte på Kopparhallen.
Jag och min syster gör även en Make-over på morsan.
Färgar hår, nopprar ögonbryn och sminkar.
Ska ta före och efterbilder som ni får se,om ni vill? 

Vill bara återigen passa på att tala om att ni är fantastiska! 
Jag älskar verkligen min blogg, och ni läsare gör det så galet kul att fortsätta :)


Kommentarer :

#1: jessica

Ska bli kul att se vad du har för nytt med dig hem :) och jag vill se make-over!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :