Svar på läsarfråga




# Jag använder Google Chrome när jag surfar,och Mozilla Firefox när jag bloggar.
Anledningen till att jag har olika är för att det inte går att göra radbyten med Chrome.
Egentligen gillar jag Firefox mer,men det krånglar för mig. Orkar inte uppdatera version.

# Jag använder en systemkamera som heter Sony a390. Jag fullkomligt älskar den! Den passar mig utmärkt och fungerar fantastiskt till det jag har för avsikt att använda den till. Smink för det mesta ;)



bildkälla

# Nej, jag retuscherar inte mina bilder. Däremot redigerar jag dom. Men bara för att få fram tex hur en viss färg faktiskt ser ut, eller för att framhäva något.
Oftast redigerar jag bara ljusstyrkan,kontrasten och ibland mättnaden.
Men jag gör aldrig så att jag eller motivet jag fotar ser ut som något det inte är.
Det enda jag retuscherar är om jag har en finne som syns alldeles för mycket på bilden ;)

Kommentarer :

#1: Daniel

Så du rekommenderar den där kameran? =)

skriven
#2: Amaaaanda

Ja synd att de är så dyra :(

skriven
#3: Filippa Larsson

Man gör radbyten på Google crome genom att hålla in shift samtidigt som man trycker på enter. :D

skriven

Kommentera inlägget här :