Tävling: Vinn nagelkit AVSLUTAD

Nu kör jag igång en liten tävling som tröst för att jag varit en ytterst dålig bloggare dom senaste dagarna.

Kitet innehåller

- Ett nagelhjul
- Ett stålgrått nagellack från Depend
- En burk med finkornigt guldigt glitter
- En påse med grovkorningt hologlitter i guld
- En påse med stora strazzstenar i två olika nyanser av grönt
- En påse med små strazzstenar i elva olika färger
- Nagelstickers

Regler

Skriv bara "jag är med" i en kommentar.
Glöm inte din mejladress!
Tävlingen avslutas Tisdag 7e februari.

När tävlingen är avslutad lottar jag vem som vinner.



Kommentarer som inte har med tävlingen att göra raderas!

Lycka till! :)

 


Kommentarer :

#1: Becca

Kul! Jag är med!

skriven
#2: Lovisa:)

Åå jag är med såklart, skulle bli så sjukt glad om jag vann!! Fyller år snart så det skulle ju passa bra, haha:) Håller tummar och tår på att jag vinner:)

Kram!

skriven
#3: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!

Åh vad roligt :D Jag är jättegärna med :D

skriven
#4: B R O W N S U G A R

Åh jag är jätte gärna med :D:D:D

skriven
#5: Hanna Karlsson

Mycket fina grejer ju! Jag vill vara med o tävla :D

skriven
#6: Jennie

Jag är gärna med och tävlar, väldigt fina priser

skriven
#7: Matilda

Åh vad kul med en tävling! Jag vill helt klart vara med! :D

skriven
#8: Karin

Jag vill vara med och tävla :)

skriven
#9: Amanda

Oh älskar tävlingar! Jag är med :D

skriven
#10: Yolii- in London

kul me en svensk beauty blog.. x

skriven
#11: Heidi

Jag är med!! ;)

skriven
#12: Ida

Jag är med! :)

skriven
#13: Filippa Larsson

OMG! Jag är med! :D:D

skriven
#14: Stine

Jag är med :)

skriven
#15: Johanna

Jag är gärna med å tävlar! :D kram!

skriven
#16: Kristin

Ååh! Härligt. Jag är med alla gånger;D

skriven
#17: matilda

Jag är med!! :)

skriven
#18: Tilly (:

Jag är verkligen med! <3

skriven
#19: Jossan

Jag är med!! =) Jättekul!

skriven
#20: Jessica

Jag är självklar med! :D

skriven
#21: Lela

Jag är med!!

skriven
#22: Caroline

jag är gärna med =)

skriven
#23: jennie

jag vill jättegärna vara med :)

skriven
#24: Maria Söderblom

Jag e meeed!! :D :D :D

skriven
#25: Susan

Jag är jätte gärna med:)!!

skriven
#26: Lenore

Tjoho vad skoj! Jag är givetvis med!

skriven
#27: Camilla

Jag är gärna med! :)

skriven
#28: Camilla

Jag är med! :)

skriven
#29: Annie

Jag är med! :-)

skriven
#30: Marie - Mamma till Elias

Ja, jag får la testa nu då är det är du som håller i den! ;P

skriven
#31: Amanda

Jag är med! :D

skriven

Kommentera inlägget här :