Recension- MIYO Lash xtension mascara







Vad: Mascara med fibrer som ska ge längre fransar
Var: Eleven.se och i vissa butiker. Se köpställen HÄR
Pris: 59:-
Förpackning: Känns lite plastig och billig,men är riktigt snygg. Var faktiskt därför jag köpte den! 
Köpa igen?: Kanske,om jag vill ha en bra vardagsmascara.
Betyg: 3 av 5 Romerska bågar.

Lash xtension mascara funkar alldeles utmärkt som vardagsmascara.
Den gör inga underverk för mina fransar, men det blir ganska fint.
I början trodde jag att borsten fällde fruktansvärt mycket hår, men jag insåg sen att detta är nog fibrer.
Det står nämligen på hylsan att den innehåller fibrer som gör fransarna ännu längre.
Borsten är verkligen inte min kopp te. Den har alldeles för täta borst för min smak. 

Men i sin helhet är det en medelmascara,en bra vardagsmascara helt enkelt. 
Mitt betyg blir 3 av 5 romerska bågar. 


Kommentarer :

#1: Jessica

Nja, kanske ingen pang-mascara. Får se om det blir någon imorgon... Kanske en av de andra två istället.

Jobbigt med fibrerna... Men bra med en recension! :)

skriven

Kommentera inlägget här :