Gör ditt eget läppsglans

Jag har verkligen inte haft tid med bloggen senaste dagarna. Det är fullt upp med allt möjligt.
Jag har heller inget bloggmaterial i mappen på datorn. Men jag hittade det här i arkivet. Jag tror inte att jag har publicerat det innan?

Eget läppglans är något jag gör ganska ofta faktiskt. Det är superenkelt och det enda man behöver är genomskillnigt läppglans och valfri ögonskugga. Blanda ordentligt och applicera! :)

Här har jag använt mig av en lilaskimrig skugga från min 120palett.

Kommentarer :

#1: Camilla

Snyggt! Och vilken smart idé!

Svar: Tack :)Ja det är kul att kunna få precis den färgen man vill ha :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#2: Sleepy Elin

Jag har varit på jakt efter det perfekta lila läppstiftet hur länge som helst (så lila som på din bild här) men har insett att jag nog får göra som du och blanda ett eget läppglans istället.
Vilken genomskinlig läppglans använder du?

Svar: Ja det är svårt att hitta exakt det man vill ha ibland :)Till det på bilden har jag använt ett från Isadora som kommer i en burk typ. Ett ganska tjockt glans. Det var med i ett presentkit för typ 100 år sedan ;D Men man kan använda vilket som helst,beroende på hur du gillar konsistensen på läppglans :)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#3: Fatma

nice!

skriven
#4: Sanna Göransson

Gud så fin blogg och vilka fina bilder, verkligen! Titta gärna in på min och min bästa väns nya blogg, hade blivit super glad om du gjorde det. Kram! ♥

skriven

Kommentera inlägget här :