Orly- Miss conduct

Det här är också ett lack jag "ville" vänta med tills mina naglar växt ut,men så blev inte fallet.

Miss conduct är så fantastiskt att jag inte hittar några tillräckligt bra ord för att beskriva hur mycket jag gillar det.
En mörkt magenta fullproppat med prismatiskt glitter. Fast inte i regnbågens alla färger. Äsch, ni ser ju på bilderna ;)
Miss conduct ingår härmed en kamp om tronen med Pompom,som tidigare legat obesegrad 1a på min lista över favoritlack.

Applicering: Till mina pyttenaglar räckte det med två lager. Torktiden var kanon.
Formulan lätt att jobba med och penseln likaså. Jag gillar Orlys pensel,och gummikork.
 

Kommentarer :

#1: Pamsan

Heeeelt underbart! :) Älskar verkligen det här lacket.

skriven
#2: Emma / Nail Lacquer Love

Så otroligt fint. Jag får min egen flaska nästa vecka. Längtar verkligen till jag själv får prova det.

skriven
#3: Ann-Sofie

Det var sååååå fint! Vill ju ha det också juuuu....suck..:-)

skriven
#4: Stina

Var är det köpt?

Svar: Jag har fått det hemskickat som pressmaterial. Jag vet tyvärr inte vart man kan köpa det än,men eleven.se brukar sälja Orly.
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#5: Lela

Tjusigt:)

skriven
#6: Sandra

SV: Tack :) ..och lacket var riktigt snyggt!!

skriven
#7: Helena

Superfint! Det är väl bara att hoppas man får lite pengar i julklapp.

skriven

Kommentera inlägget här :