Recension- Oliva by ccs bodylotion



I somras när jag fick hem den här var den jättebra. Den återfuktade lagom och gick fort in i huden.
Dessutom är den nylanserad i en ny doft. Äpple och melon, hur gott som helst.
Nu när min hud har bytt till vinterskrud, dvs torr och fnasig,så funkar den inte alls lika bra. Den går in fort i huden men jag upplever inte att den återfuktar så bra som jag skulle vilja. Men återfuktar gör den,absolut.
Summa summarum, den är kanon på en sommarhud. Mindre kanon på en vinterhud. Men fortfarande bra.
Den får betyger 3 av 5 romerska bågar. En helt okej bodylotion. Den har trots allt fler plus än minus.
 
+ Pumpflaskan. Genialt!
+ Doften
+ Återfuktar bra på sommarhud

- Återfuktar sämre på vinterhud.

Pris: Tror pumpflaskan kostar 99:- på Apoteket. Jag fick min i ett pressutskick.
Köpa igen? Kanske
Betyg: 3 av 5 romerska bågar.

Kommentera inlägget här :