Award

LeLack mottog ett award och skickade det sedan vidare till alla som vill göra.
Jag vill och även jag skickar vidare till dom som vill.

Del 1. Skriv elva saker om dig själv.

1. Jag kan inte äta i mörkret. Måste ha en lampa tänd även om jag ser på film. Jag vill SE vad jag äter,även om det är jag som lagat maten och mycket väl vet vad det är.
2. Jag är livrädd för clowner och höjder. Och väldigt rädd för spindlar,sjögräs och mörker.
3. Jag tycker att disktrasor är bland det värsta som finns. Jag byter ofta,helst varje dag om jag fick bestämma.
4. Jag lägger mer pengar på nagellack än kläder och smink.
5. Jag äter mestadels vegansk mat. Men jag är inte vegan,bara vegetarian.
6. Jag älskar te. Helst vanilj eller jordgubb.
7. Jag är löjligt förjust i katter. Men ormar är mitt favoritdjur.
8. Jag viker alltid toapappret.
9. Jag sjunger högt och dansar när jag är ensam hemma.
10. Jag kan se samma film med två dagars mellanrum. En gång såg jag samma film fjorton gånger på sex dagar.
11. Jag dricker alldeles för stora mängder cola. Men jag minskar lite varje vecka.
 
I andra delen ska man svara på elva frågor som Gelic frågat.

1.Om du bara fick välja ut fem lack i din samling att spara (och du fick inte köpa fler) vilka skulle det bli?
-Svåraste frågan.
China Glaze- Pom Pom
China Glaze- 108 degrees
Mitt egenfrankade Achilles
China Glaze- Red Stallion
Och ett oranget lack. Kan inte välja mellan China Glaze- Riveting och mitt egenfrankade Peegasus.

2. Om du var tvungen att välja mellan att sminka dig eller göra iordning håret
 innan du gick ut på morgonen, vilket skulle du välja?
-Sminka mig. Håret är inte det viktigaste.

3. Beroende på vad du svarade på ovanstående fråga, smink eller naglar?
- Kan gå ut utan smink. Ibland. Samma med naglar. Men hade nog valt smink.

4. Om någon skulle vilja köpa din samling, för vilket pris skulle du släppa det?
- För mig handlar det om personligt värde och inte pengar. Så det skulle vara en sjuk summa.

5. Vilket är det fulaste lacket du någonsin sett, om du sett det?
- China Glaze- The ten man. URK!

 6. Vilken typ av nailart gillar du minst?
- Krakeleringslack. Om det ens räknas som nailart.. fult är det iallafall.

7. Om du skulle drabbas av en sjukdom som gör att dina naglar inte kunde växa, skulle du acceptera det eller börja använda lösnaglar?
- Lösnaglar. Eller ja, gelenaglar hade jag byggt.

8. Vilken är din favoritfärg och finish på nagellack.
- Grönt,lila och orange. Glassfleck och glitter.

 9. Vilken är din favorit nailart?
- Water marbling älskar jag.

10. Finns det något som hade kunnat få dig att sluta måla naglarna?
- Inte som jag kan komma på sådär på rak arm. Kanske om ormarna och hunden skulle ta skada av det.

11. Vilket är det roligaste/fyndigaste namnet du vet på ett nagellack?
- Också en svår fråga. Men antingen China Glaze eller OPI. Brukar gilla Color Clubs namn också.
Isadora brukar döpa sina lack att man förstår vilken färg det är utan att se flaskan. (Dock inte i Jewels of the orient)


Jag skickar vidare till alla som vill göra =)
 

Kommentera inlägget här :