Testas just nu: Lypsyl handkräm

Paniken som uppstår när handkrämen är slut!
Mina händer blir galet torra på hösten/vintern och jag smörjer alltid på ett tjockt lager när jag lägger mig på kvällen.
I förrgår tog min Loccitane (världens bästa) slut,men jag visste att jag hade en oöppnad i lådan.
Igår insåg jag att jag inte alls hade en oöppnad kvar. PANIK! Direkt till Kvantum och där hittade jag den här lilla tuben som jag hört gott om. För 23:- är det värt att prova.
Vad använder ni för handkräm? :)

Kommentarer :

#1: Maja Karlsson

Den nya "ko"-krämen i Glossyboxen som kom igår. Det måste vara den bästa handkrämen som gjorts, och jag är inte lättflörtad.
Annars använder jag Neutrogena, den är också riktigt bra, och billig.

skriven
#2: Fanny

Jag använder den har på bilden as we speak.
Den är riktigt, riktigt bra!
Iaf på mina torra tassar.

Svar: Jag gillar den också! Den håller inte händerna återfuktade sålänge som jag skulle vilja,men jag gillar den absolut :)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#3: Sara

Jag verkligen avskyr lipsyls handkräm, den känns så fruktansvärt konstgjord och lägger sig som en äcklig hinna.. Jag kör på hemps krämer och gillar dem skarpt, dock tror jag Loccitanes är snäppet vassare ändå!

Svar: Tycker det är intressant hur olika produkter funkar på olika människor. På mig går den in i huden direkt,och jag kan sitta med mobilen/datorn efter typ två min utan att den kladdar. Jag tycker den återfuktar bra för stunden,men inte så länge som jag skulle vilja. Jag gillar den,fast Loccitane kommer nog alltid vara favoriten :)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#4: Lejla

Kan man beställa den krämen, lipsyl?

Svar: Inte en aning. Men den finns att köpa på de flesta vanliga matbutiker. Jag köpte min på Ica Kvantum.
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven

Kommentera inlägget här :