The body shop- Colour Crush lipstick

Jag är nog bland de sista som visar de här stiften, men jag hämtade ut paketet först igår. Det hade nämligen kommit till min förra adress. Men vad gör det? Nu kikar vi!

Serien Colour crush har nu blivit utökad med läppstift. I hela 24 olika nyanser. De är uppdelade i tre färgfamiljer; Rosa, rött och nude. Det finns en färg för alla. Denna serie kommer ersätta serien Colorglide.
Redhot Raspberry är min förhandstippade favorit. En riktig Michan-färg! Någon ni blir extra nyfiken på?

Säljstart from idag, 23e aug och kostar 165:-/st.



Fr vänster:
Golden flirt, Coral kiss, Rush of pink, Redhot raspberry, Crazy sexy Crimson,Red siren.

Bild i solljus

Kommentarer :

#1: Caroline @makeupedia.se

Åh vad fina gillar verkligen hylsorna!

skriven
#2: Ann-Sofie/Colour it

Fina nyanser verkligen. Jag gillar Golden Flirt, Coral Kiss och Sexy Crimson. :-)

skriven
#3: Dess/Drömteori

Red siren ser fin ut!

skriven
#4: Sofie

Hej!

Du har fått ett Blog Your Heart Out Award av mig!
Kolla in mitt inlägg om du vill veta mer! :)
http://sofies.sajk.com/?p=1375

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :