Australian body care

Igår gick jag och hämtade ut ett paket. Jag hade inte en aning om vad det kunde vara så jag blev minst sagt glad när jag såg att det var några produkter från Australian body care som jag hört mycket gott om. Dels därför och dels för att produkterna innehåller hög koncentration av Tea tree olja. Som jag totalälskar!
Det ska bli himla kul att testa och jag hoppas verkligen att ansiktstvätten och ansiktsvattnet kan få ordning på min torra vinterhy. Dock saknar jag en ansiktskräm,men ska mejla och fråga vart man kan köpa det :)
Jag kommer testa ansiktsprodukterna i några veckor för att få en rättvis åsikt. Kroppskrämer märker man dock ganska fort om det funkar eller inte. Recensioner kommer. 

Något ni är extra nyfikna på? Har någon av er testat ABC, vad tyckte ni?

Lite blandat smått och gott.


Spot stick.


I paketet låg även en himla massa prover. Alla tog jag inte med på bild dock. Eftersom jag fick en fullsize body
lotion kommer jag nog att ge bort de flesta. Men proverna på shampoo behåller jag själv då ABC's shampoo är godkänt som "Sista shampoo" enligt Balsammetoden.

Kommentarer :

#1: Linnéa

Jag har aldrig hört talas om dom! Ska bli kul att höra vad du tycker sedan. Hoppas du får en bra dag! :)

skriven
#2: sessie

sv: jaha, men usch jag gillar inte gelen ändå. Haha jag kommer nog hålla mig till min spray.
Kul att du också fått hem produkterna, vad tycker du än så länge? jag avskyr doften..

skriven
#3: Lisa

Vad fin blogg du har!:)

skriven
#4: sessie

sv: älskar shampoot, håret blir as lent och jätte fint. behöver varken balsam eller hårinpackning efteråt. jätte lättkammat och fint blir håret! dom andra produkterna fick jag dock sluta använda då jag fick mer finnar än någonsin..

skriven
#5: Anonym

sv: men ofta så har företagen det som ett krav att de som deltar ska gilla deras facebook sida. för de som sponsrar med vinster vill ofta få ut ett långt samarbete i typ av kanske reklam. och jag tycker att när kanske 30 pers klagar över att bloggen "suger" pga att det inte är några tävlingar och va 12 personer deltar, då är det inte kul att försöka få tag i samarbetspartner som vill bidra med priser. menmen!

jo jag vet, men vill inte gå runt i så många veckor med massa finnar. kör hellre på de produkterna jag använder nu. efter nästan bara 2 dagar så är min hy som innan jag började använda tea three oil. sen tror jag att produkterna funkar olika bra på olika hudtyper :)

skriven

Kommentera inlägget här :