New in- Lancome

Pjuuh! Hur kan någon som har relativt lite saker ha så mycket att packa? Men på torsdag är det äntligen dags!
Även fast jag inte hunnit blogga under dessa dagar så har jag faktiskt byggt upp ett litet arkiv, så jag har att ta av när tiden inte räcker till. Idag tänkte jag visa några nya produkter från Lancome som jag fick av min morfar.

Har SÅ mycket nya produkter att testa och använda att jag inte vet vart jag ska börja! Ett typiskt skönhetsbloggareproblem.

Ögonbrynspenna i färgen "Blonde"
Ögonpenna i färgen "02 brun"
Make up remover. Den här har jag hunnit testa lite,och det är intressant att den är 100 spänn dyrare än Mary Kay's remover. Men typ 100 gånger sämre. Har ni testat den här, vad tyckte ni?
Hypnose drama mascara
Eyeshadow duo "Love for sale"




Swatches på ögonpennan, ögonbrynspennan och skuggorna. Visst är skuggorna helt fantastiskt fina?
 

Kommentarer :

#1: Tina

Snyggt! Haha ja det blir väl så när man är skönhetsbloggare att man samlar på sig mycket :)

skriven
#2: Ann-Sofie/Colour it

Vilka underbara skuggor, sååå vackra, :-)

skriven

Kommentera inlägget här :