BM- Före och efter

Nu har jag kört med Balsammetoden i lite drygt 3 veckor. Så jag tänkte ge er lite före och efterbilder.
Håret är mycket mer återfuktat nu,inte alls torrt och risigt som det var innan. Det är även väldigt mjukt och jag borstar knappt håret alls längre. Och när jag gör det använder jag en bredtandad plastkam.
Håret ser inte så bra ut som jag vet att det skulle kunna göra. Jag måste bara klippa mig först och få bort alla kluvna toppar. När det är gjort tror jag att jag kommer älska mitt hår ännu mer :)

Vad tycker ni, ser ni skillnad?

Jag har inga produkter alls i håret på bilderna,förutom den längst ner till vänster där jag har pyttelite hårspray.
Jag har heller inte plattat eller fönat det.
På efterbilderna har jag dessutom inte tvättat håret på 5 dagar. Så länge skulle jag aldrig kunna skippa tvätt med shampoo. Balsammetoden ♥

Kommentarer :

#1: Sleepy Elin

Wow, jag blir verkligen imponerad!
Jag har nog som mest gått två dagar utan att tvätta håret men helst så gör jag det nog varannan dag. Har funderat på balsammetoden men mitt hår är så lätt och mjukt och tunt så jag tror egentligen inte att det skulle göra någon skillnad. Jag har nog dålilga hårbottengener tror jag :(

skriven
#2: josefina

Ditt hår ser verkligen mycket friskare ut!

skriven
#3: Julia, Junes abstracts

Det syns ju stor skillnad, håret ser mycket mer sammanhållet ut!

skriven

Kommentera inlägget här :