Vad vill ni läsa om?

Jag känner mig inne i ett bloggflow nu, inte på bloggen men i arkivet. Jag har en himla massa inlägg som väntar på att bli publicerade, saker som väntar på att fotas, inlägg som väntar på att skrivas. Anledningen till att det inte kommer upp på bloggen är för att jag är osäker på om ni kommer tycka det är intressant.
De senaste dagarna har läsarantalet verkligen ökat, men kommentarerna minskat Drastiskt.
På Blå måndag fick jag 1, EN kommentar! Det är helt galet! Detta brukar vara det mest kommenterade inlägget.
Är lacken jag visar upp tråkiga, har ni tröttnat på mitt sätt att skriva, krånglar kommentarsfunktionen?
HJÄLP mig så att jag vet vad jag gör fel. För det ÄR inte kul att lägga ner flera timmar om dagen på bloggen och få absolut ingenting tillbaka. Sad but true!
Jag uppskattar varenda kommentar, om än det bara står "Fint" eller "snyggt". Alla era åsikter betyder mycket för mig.

/Michaela, som hoppas att vi kommer in i blogflowet igen. Tillsammans!

Kommentarer :

#1: Jennifer

Jag är mest intresserad av nagellack, men gillar din blogg överlag. Är dock lite seg med kommentarerna om det inte är något speciellt. En bra grej annars för att få kommentarer är ju att ställa frågor. Även de enkla "vad tycker ni om scuba blue" osv. Iaf jag kan känna mig lite feg, liksom varför skulle du vilja veta vad jag tycker. Då är det lättare om bloggaren frågat. Är väl lite jante av mig, haha.

Svar: Jag bryr mig om vad alla ni läsare tycker :D Jag brukar faktiskt ställa en liten fråga i de flesta inlägg,men har gjort det så ofta på senaste tiden att det känns som att ni kanske tröttnar på det ;) Antar att det slår tillbaka på mig att tänka så. Uppskattar verkligen din åsikt och ska ha den i tanken när jag bloggar :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#2: Tina

Jag vet själv hur det är när man inte får några kommentarer. Jag har två bloggar och får typ aldrig någon kommentar på dem. Så även jag uppskattar kommentarer som kanske bara innehåller ett ord.

Jag själv är dålig på att kommentera när jag läser bloggar jag följer. Så skärper man sig själv kanske man får fler kommentarer hehe :) Nej men skämt åsido så hoppas jag att du får fler kommentarer för jag gillar alla dina inlägg :) Du är en riktig inspirationskälla när det gäller skönhet :)

Skulle önska fler make up tutorials :) Kanske någon fin sommar make up nu när sommaren närmar sig :) Bara vad jag skulle vilja se lite mer av.

Svar: Jag brukar få ganska mycket kommentarer eftersom det är ganska många som läser bloggen,men det har gått lite på sparlåga nu. Desto mer man kommenterar hos andra desto mer kommentarer får man tillbaka,så är det faktiskt. Folk blir ju nyfikna och vill veta vem det är som kommenterat hos dom så då klickar man sig in på bloggen :)
Tack jag blir så himla glad! Ska se till att få upp fler tutorials! Har faktiskt tänkt på det länge men det blir aldrig av bara ;)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#3: Erika / dravena's Beautyparlour

Personligen blir jag glad av att få se hela sminkningar, överlag är det mycket fokus på nya produktsläpp men man får sällan se produkterna in action tycker jag! Ha en bra dag!

Svar: Ja det har varit mycket nya produktsläpp nu. Företag släpper sina sommarkollektioner och nyheter. Jag har så mycket nya saker att testa att jag inte vet vart jag ska börja, därför blir det lätt att man kör på "det gamla vanliga",men jag måste verkligen ta tag i min låda med otestade prylar ;) Nu till sommaren blir man tyvärr så osugen på att använda smink,men jag ska verkligen bättra mig och få upp fler inlägg där jag faktiskt använder sakerna! :)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#4: Klara

Jag måste säga att jag verkligen älskar din blogg!! Jag läser flera skönhets- och nagellacksbloggar, men jag blir alltid lite extra lad när man kommer fram till din blogg på "listan".
Men jag måste också erkänna att jag är jättedålig på att kommentera bloggar, jag har ju nästan alltid en kommentar i huvudet, men man är både lite lat och lite, "nja, kanske inte tillräckligt intressant för att kommentera" men jag ska bättra mig, och så kan vi hoppas att ju mer som kommenterar får med sig dom andra läsarna också! För man vill ju inte att du ska tröttna på att blogga bara för att du inte får så mycket kommentarer.
Men en liten idé, du kanske skulle låta din pojkvän lägga smink på sig själv eller på dig, det kanske skulle bli kul;)

skriven
#5: Martina - Colourize Me

Jag älskar alla dina inlägg. Men jag suger på att kommentera. Jag läser oftast (typ alltid) bloggar i mobilen och där är det så himla krångligt att kommentera (för en latmask som mig) så därför kommenterar jag sällan. Synd faktiskt, men så är det. Men, din blogg är en av de bloggar jag alltid blir glad av att läsa, och tycker är intressant och spännande! Du är underbar Michaela! Puss på dig! <3

skriven
#6: Dess/Drömteori

FOTD! :D De inläggen brukar jag vara flitigare på att kommentera, vet inte varför dock. Produktsläpp kommenterar jag inte så ofta eftersom jag oftast redan sett dem i många bloggar och vill ine skriva samma sak om och om igen, haha.

skriven
#7: Helena

Lack, lack, lack och åter lack :)

Jag har nominerat dig till ett Sunshine Award på min blogg :)

skriven
#8: Anki

Har just hittat hit. Känner lite som Jennifer skrev, lite feg och varför skulle nån bry sig om vad "lilla" jag tycker. Ska genast sluta tycka så:)

skriven
#9: Anonym

skriv mer om hurman använder smink. menar i svåra steg så som du sminkar dig.

skriven

Kommentera inlägget här :