A-England- Holy grail

Hade fått perfekt längd på mina naglar, tillochmed på pekfingret. Jag tänkte swatcha upp Depends höstkollektion,men tänkte gå ut med hunden först så att jag slapp stressa. VAD gör jag om inte bryter pekfingernageln? Så här får ni ett lack ur arkivet.

Holy grail finns om jag inte missminner mig i två helt olika versioner, en guld och en grön (rätta mig om jag har fel).
Jag har länge tyckt att den guldiga är så himla fin i flaskan! Men guld funkar verkligen inte på mig. Men när söta Ann-Sofie på Colour it la ut sitt på Tradera kunde jag inte låta bli att hamna i budkrig. Och ja, jag vann som ni ser.
Som jag misstänkte är det inte alls min färg, men kan inte hjälpa att tycka att det är himla fint. Matchade även lite med Mio ;) Två lager har jag på bilderna och inget topplack.

Vad tycker ni?

 

Kommentarer :

#1: Sleepy Elin

Jag har varit nära att köpa den här versionen av Holy Grail många gånger men än har det inte blivit av.Snyggt är det hur som helst!

skriven
#2: Bam

Snyggt som fasen, skitsamma om du inte tycker att det passar dig - kör ändå ;)

skriven
#3: Ann-Sofie/Colour it

Åh gulliga du! <3
Tråkigt att du inte tycker att du passar i det, jag tycker det ser såååå snyggt ut på dig. Men jag vet hur det är när man inte trivs med lack, så jag förstår dig. Du får i värsta fall sälja det vidare....;-)

skriven

Kommentera inlägget här :