Give away- Goodie bag

För att fira att Grodan snart är född och jag blir mamma och för att gottgöra dålig uppdatering så kör vi igång en give away tycker jag! Tävlingen kommer pågå i tre veckor.
Reglerna finner ni nedanför bilderna!

Goodie bagen innehåller
-The body shop Shimmer cube "30 Brown"
-The body shop shimmer bauble
-The body shop lipgloss "Rose"
-ELF- Eye enhancing mascara "Black citrine"
-Yves rocher perfume "Vanille noire"
-No7 nail polish "Oyster"
-No7 nail polish "Vivid violet"
-Essie- Damsel in a dress
-Depend 395,391,388
-Depend Rough sweet 2098,2091,2095
-China glaze- Lubu heels

♦♦BONUS♦♦
Om tävlingen kommer upp i minst 50 deltagare (den förra hade 75) får vinnaren välja mellan 4 stycken GeLlack från Depend eller 100 PC Marble eyeshadow palette från ELF. Alltså, vinnaren får välja EN av dessa två bonusar.


Regler (Obligatoriska):
* Skriv en kommentar att du vill vara med och tävla. Skriv även vilken av bonusarna du skulle vilja ha om du vinner. "Gellacken eller paletten"
Kom ihåg att skriva en giltig e-postadress så att jag kan kontakta vinnaren.

För fler lotter och större chans att vinna kan ni:
- Följa mig via Bloglovin' <--- Länk (men sluta inte följa efter tävlingen,det är bara dumt)
- Tipsa om tävlingen på din blogg.
 
Ange i din kommentar om du gjort något av följande och skriv ev. länk till blogginlägget.
 
Tänk på att
- Endast en kommentar per person är giltig.
- Tävlingen är endast öppen för boende i Sverige.
- Vinnaren har 48 timmar på sig att svara på vinnarmejlet. Annars dras en ny vinnare.
- Alla produkter är oöppnade och otestade!
- Det är okej att låna bilderna, det går ej att högerklicka på dom dock!
- Ni kan tjäna på att tipsa om tävlingen på er blogg eftersom jag lägger en bonus i potten om du vinner!

Tävlingen avslutas Måndag 28 april kl 23.59. Lycka till!

Kommentarer :

#1: Erika

Vilken kickass-giveaway! Klart man vill vara med :D jag har inget gelset, så jag skulle välja ögonskuggorna. Ögonskuggor kan man aldrig få för många av!

skriven
#2: Ann-Sofie/Colour it

Vilken härlig tävling, för att fira att er lilla Groda kommer snart. Så härligt! <3
Såklart jag vill vara med och tävla.
Jag har följt dig på Bloglovin' länge nu och kommer såklart fortsätta med det. :-)
Om jag vinner så skulle jag vilja ha palett bonusen.
Sköt om dig och Grodan. Kram! <3

skriven
#3: Anni

Jag vill vara med! Följer på Bloglovin.
Skulle vilja ha gellack som bonus.

skriven
#4: Klara

Om jag skulle vinna och bonusen skulle hamna med skulle jag vilja ha gellacken. Har inte bloglovin och förstår mig inte på det riktigt heller. Bloggen är borta, men man har ju fortfarande chans att vinna:)

skriven
#5: Camilla

Jag är gärna med och tävlar!
Om jag vinner vill jag ha paletten som bonus :)
Följer dig på bloglovin sen tidigare.

skriven
#6: Beautybylinda

Åh vilken rolig tävling!
Jag är gärna med och tävlar :) Jag skulle gärna vilja välja gellacken om jag har turen att vinna.
Jag följer din blogg på bloglovin sedan länge
Lycka till med lilla bebisen :)

skriven
#7: Sara

Jag följer redan dig på Bloglovin.
Jag skulle välja ögonskuggspaletten.

skriven
#8: Sophie mäkinen

Jag är me :) hoppas på första setet med smink och parfym :) och grattis till grodan :)

Svar: Både smink och nagellacken är med i vinsten. Bonusvinsterna är gellacken eller ögonskuggepaletten :)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#9: Aida

Jag är gärna med och tävlar, följer såklart redan på Bloglovin.
Om jag vinner vill jag ha paletten :)

skriven
#10: Sara

Jag är med och tävlar . Om jag skulle vinna så skulle jag nog vilja ha paletten just för att jag älskar smink och ögonskuggor kan man aldrig ha för mycket utav :)

skriven
#11: Matilda

Följer på blogglovin och har även gjort ett blogginlägg! Länk här: http://lillamissmee.blogspot.se/2014/04/beauty-by-m-jag-ar-med-och-tavlar.html
Om jag skulle vinna vill jag helst ha ögonskuggspaletten! :)

skriven
#12: Ida

Jag är gärna med och tävlar :) Om jag skulle vinna väljer jag paletten som bonus.
Jag följer dig redan på bloglovin :)

skriven
#13: Erica

Vilken trevlig liten grej att fira med ;) självklart vill jag vara med, o om jag vinner skulle jag vilja ha ögonskuggorna-det kan man ju aldrig ha för många av :)

skriven
#14: Katten Jones

Vilken kul tävling, klart jag vill vara med! Har följt dig på bloglovin länge så hoppas det räknas! Vinner jag, och bonus är aktuellt, är det ögonskuggorna som lockar :-)

skriven
#15: Jessica

Vilken rolig tävling! Som bonus skulle jag välja gellackem :)

skriven
#16: Sofies skönhetsblogg

Oh, vilken härlig tävling!
Jag vill självklart vara med och om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha gellacken som bonus!

Följer dig sen innan på Bloglovin! :)

skriven
#17: Passionate About Polish

Wow! Vilken fantastisk giveaway :)
Jag vill givetvis vara med och tävla. Jag följer dig på bloglovin sedan länge :) Som bonus om jag skulle vara den lyckliga vinnaren så är det ögonskuggspaletten som lockar.

skriven
#18: Fröken Nilsson

Yay vilken tävling :)
Hänger självklart på och firar att "Grodan" snart ser världen utanför mammas mage <3
OM jag vinner så väljer jag bonusen, palett!

Länk från mitt blogginlägg: http://frokennilssonsfarger.blogspot.com2014/04/tavling-hos-beauty-by-m.html
Följer på bloglovin oxå :)

skriven
#19: AnnaKaize

Grattis till Lill-Grodan! Vet du om det är en Kermit eller en Kermette? :)
Har inge blogg men chansar ändå o skulle vilja ha paletten om jag vann. Följer på BL o håller tummarna :)

Svar: Kul att du är med! :) Enligt ultraljudet är det en liten Kermette, om Kermette är en tjej villsäga ;)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#20: Martina - Colourize Me

HEJ! Jag längtar efter att få se sötisgrodis när den tittar ut. Åh vad roligt!
Jag skulle bli glad av paletten om jag vann, och jag skulle självklart bli glad av att vinna ändå.

Följer på bloglovin ofc! Och mailen funkar bra :)

Puss gullis! <3

skriven
#21: Anna-Zofia

Hej gumman! klart jag också vill vara med :D <3
Jag skulle ju självklart vilja ha paletten som bonus eftersom att jag (as you may already know) är en makeup-junkie ;)

Tyvärr har jag ju ingen blogg så jag kan tyvärr inte länka tävlingen, men följer dig på blogvin gör jag ju sedan en låång tid tillbaka ;D

Hoppas allt är bra med dig och bebben, och att vi syns snart för att jag saknar dig musslan! puss på dig å maggen <3

skriven
#22: Jo

Heeej, nu ska jag testa att vara med i din tävling, wohooo! Och jag önskar dig all lycka och så ses vi väl ikväll, kanske <3 Mvh DR-Johanna!!!

Ps. om jag vinner vill jag definitivt ha lack :D

skriven
#23: Frida S

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Vinner jag skulle jag gärna vilja ha den fina paletten.
Följer dig sedan tidigare med Bloglovin' och mitt namn där är Bullsibullsan.
Tyvärr har jag ingen egen blogg så något inlägg blir det inte från mig =(

Nu håller jag tummarna

skriven
#24: Katrin

Åååhh härlig giveaway med finfina saker <3 så jag är gärna med och tävlar :) som extrabonus skulle jag önska mig gellacken, nagellack går inte att få tillräckligt många hihi
Mvh Katrkr

skriven
#25: Jennifer

Självklart vill man ju vara med och tävla i en så fin giveaway!!!! Jag skulle välja gellacken. Följer dig via bloglovin.

Lycka till med förlossningen och grodan och tänk på att ta det lugnt med magmusklerna direkt efter snittet.

skriven
#26: daPerley

Vill självklart vara med, just smink är ju inte riktigt min grej (aldrig använt) så vid bonusvinst vill jag helst vinna gellacken. :)

Följer dig numera på Bloglovin' även om jag redan trodde att jag gjorde det. :)

skriven
#27: Lovisa Lind

Hej hej, jag är med såklart, toppen priser ju! Jag följer redan din blogg på bloglovin sedan länge. Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag välja paletten. Nu håller jag bara tummarna och tårna:! Jag har tyvärr ingen blogg längre :(
Stort lycka till med förlossningen och lilla Grodan!

skriven
#28: Lackert

Vill mer än gärna vara med :) Skulle vilja ha paletten som bonus om jag har turen å vinner. Följer på bloglovin :)

skriven
#29: Dess/Drömteori

Oj vilken bra giveaway! Om jag vinner skulle jag ta gellacken. Följer på Bloglovin'. Och lycka till!

skriven
#30: Louise (NailedIt)

Klart jag vill vara med och tävla! Jag vill helst ha gel-lacken om jag vinner. Bryr mig inte om att dela på min blogg, för jag har ju inte uppdaterat på ett halvår i princip, så det är nog ingen som läser ändå. :)

Synd att vi inte får se nån bebisbild, men jag förstår dig, och skulle nog välja likadant. Lycka till med allting!! :)

skriven
#31: Johanna Mårtensson

Jaaaaa jag vill gärna vara med.

följer på bloglovin´

Hoppas på att vinna hela denna lyxiga goodiebag och bonusen är svår att välja men tror det får bli paletten.



skriven
#32: Blowfish

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle gärna vinna paletten :) Och grattis till grodan och hoppas allt går bra!

skriven
#33: Johanna K

Åh vad spännande med ditt "nya liv" med lilla grodan. Längtar tills jag är där själv :) Grattis! <3

Jag är gärna med och tävlar. Av bonusarna skulle jag gärna vilja ha gellacken. Och självklart följer jag dig på bloglovin :)

skriven
#34: Frida Bergner

Wow vilken lovely goodiebag! :)
Här måste man ju bara vara med.

Vill börja med att gratta till den kommande lilla grod prinsessan, och önska all lycka.

Om jag vinner och det blir bonus, önskar jag gärna gellacken.

Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar inlägget som nr 4.
Då jag inte har någon blogg tipsar jag på FB i stället.

skriven
#35: Malin Hansson

Jag är gärna med och tävlar - som bonus om jag vinner hade jag velat få e.l.f. paletten. Följer din blogg på bloglovin'!

skriven
#36: Viktoria Holländare

Grym giveaway måste jag säga! Jag vill vara med och tävla! Skulle nog vilja ha paletten som bonus om jag vinner :3

Har följt dig via bloglovin' bra länge nu, och har definitivt inga planer på att sluta med det ;)

skriven
#37: Celina Kristiansson

Jag vill vara med och tävla! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha gellacken som bonus!

Jag följer dig redan på bloglovin!

skriven
#38: Madeleine

Jag vill också tävla! Om jag vinner skulle jag vilja ha paletten.

skriven
#39: mathilda eriksson

Åh så kul! Och stort grattis till Saga! Om jag vinner skulle jag vilja ha paletten! Följer dig på bloglovin :) KRam

skriven
#40: Amanda

Jag är med och skulle välja paletten som bonuspris :)

skriven
#41: Emily Muurbech

Klart man kan vara med och tävla! skitkul med sådanthär anser jag!
Jag följer dig på bloglovin sedan tidigare, Och jag äger inget gel set än, så jag väljer paletten :D

skriven
#42: Ida

Jag vill vara med och tävla :) Jag har följt dig på bloglovin ett bra tag nu plus att jag har länkat till din blogg i min blogg ( www.elvstoft.blogg.se ) Om jag skulle vinna och det skulle bli en bonusgåva så skulle jag vilja ha paletten :) Ser fram emot att få träffa lilla Saga <3

skriven
#43: Bella

Jag är med och tävlar och ja skulle vilja ha ögonskuggorna som bonus. Jag följer dig redan på bloglovin!
Kram:)

skriven
#44: Martina

Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna paletten!

Har ingen blogg annars skulle jag gärna tipsa men följer dig sedan en lång tid tillbaka! :)

Å grattis till lilla Saga!!

skriven
#45: Karin

Klart jag vill vara med och tävla!
Om jag skulle vinna vill jag jättegärna ha gellacken.

Jag följer dig sedan länge tillbaka på Bloglovin ( [email protected] ) och jag tipsade om tävlingen i min blogg ( http://kakanssmink.blogg.se/2014/april/tavlingsdags.html )

Nu håller jag tummarna :)
Och ett stort grattis till dig och den lilla och hoppas att ni har det helt underbart i vårvärmen!

skriven
#46: Eva

Jag vill vara med tävla ich vill ha smink palette.
Hittade din blogg idag på google och gillar att du gör närbilder på hur makupen ser ut, storgillar den orangerosa looken :D

skriven

Kommentera inlägget här :