Dagens- The only way to shine is bright

Dagens makeup, som jag inte hade idag utan i förrgår är gjord med en trio-palett från The Balm som kom i ett utskick från Brallis.se som vill uppmärksamma att de tagit in märket. I utskicket kom även ett läppglans och en highlighter. Det verkar dock som att det bara var jag som fick en highlighter då de andra fick ett rouge. Inte mig emot!
Smoke balm innehåller en svart, en brun och en ljus honungsfärgad skugga. Den svarta har helt fantastisk pigmentering även utan primer men jag sminkar mig aldrig utan primer. Den här gången körde jag helt enkelt på en klassisk sotning. Man kan aldrig få nog av sotningar! Aldrig I tell you.

Nu kikar vi på makeupen istället. Produktlista hittar ni som vanligt längst ner.


Förresten, gillar ni dessa väldigt nära närbilder? Jag har väldigt små och eftersom jag inte sminkar särskilt mycket över dom kan det ofta se ut som att jag inte suddar ordentligt, så jag tar dessa närbilder för att bevisa att jag visst gör det ;)


 


 
Ansikte
LOreal infallible makeup foundation Vanilla
Rimmel stay matte transparent powder
ELF fuschsia fusion blush
The balm Mary-lou Manizer

Ögon
Viva la diva eyeshadow primer
The Balm Smoke balm volume 1
MUS cake eyeliner black
The body shop Divide and multiply mascara black

Ögonbryn
Viva la diva Brow fine liner
Viva la diva Brow bar (den mörkbruna skuggan)
Viva la diva Brow fixing gel

Japp, jag testar nya brynprodukter ;)

Kommentarer :

#1: Erica

Du är så fin i dem där frisyren!!! :) jag gillar supernärbilder, lättare att se då ju! Är primern från wet n wild nåt att ha!?

Svar: Tack så mycket! :D Då fortsätter jag med närbildera, jag gillar dem också! Idag har jag använt primer från Viva la diva, den ingår när man köper Eye candy palette, vet dock inte om den går att köpa separat. Den är riktigt bra, blir genomskillnig på huden! Men jag har en från Wet n wild som heter Take on the day eyeshadow primer. Den är i samarbete med Fergie och den är gryyym! Grym I tell you ;) Länkar här till en recension jag gjorde. http://beautybym.se/2013/june/wet-n-wild-take-on-the-day-eye-shadow-primer.html
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#2: Heidi

Superläckert! Gillar närbilderna! =) Jag pratade med Maria nyligen om att följa med henne när hon ska till er, så jag får se hur ni bor, och träffa lilla Saga igen! =) Alldeles för länge sen sist! <3

skriven
#3: Sofies skönhetsblogg

Snyggt! :D

skriven
#4: Lackert

Det där ser ju galet snyggt ut. Älskar sotningar, det kan man inte få nog av

skriven

Kommentera inlägget här :