5 tomma

Jag gör (tyvärr) sällan slut på produkter, men jag försöker bättra mig. Jag har redan kommit en bit på väg och för var 5e produkt jag använder upp blir det ett blogginlägg med lite korta recensioner. Det tycker jag är ett bra sätt att få ut åsikter om flera produkter utan att det blir en hel novell att läsa. Vi kör igång med några riktiga favoriter!

Förresten, är ni bra på att använda upp produkter? Vilken var den senaste som tog slut?

 
♦ Nivea In-Shower body lotion- I LOVE this! Huden blir mjuk och len, den är dryg och doftar fantastiskt!
Jag har skrivit lite mer om den HÄR.

♦ Depend nagellackremover- Inte min favoritremover faktiskt. Den är helt klart bra och värd sitt pris (Köpte min lilla flaska för 17 kr på Gekås) men doften ger mig kväljningar till den milda grad att jag knappt stod ut efter ett tag. Den tar bort lacket snabbt och smidigt men inget jag kommer köpa igen, bara om det verkligen verkligen krisar sig.

♦ The body shop Camomile waterproof eye&lip makeup remover- Pjuuh vilket namn! Och vilken remover sedan. Jag vill gifta mig med denna och skaffa små sminkupplösande barn med den. Den tar bort vattenfast makeup på ett ögonblick, är mild mot huden och dryg. Jag är totalt förälskad i den här! Finns även i "vanlig" version dvs ej vattenfast.

♦ The body shop Blueberry scrub gelee- Jag är skrubberoende. Jag skrubbar kroppen som andra borstar tänder. Typ. Den här fantastiska skrubben har jag snålat på och slitit med hälsan för jag ville verkligen inte att den skulle ta slut. Den är sååå fantastiskt bra! Tyvärr köpte jag inte på mig ett par burkar extra pga hade vett nog att inse att jag hade alldeles för många skrubbar redan. Jag har 5 stycken i duschen just nu. Plus massa oanvända i sminkrummet. Men ni ska veta att jag ångrar mig! Jag hoppas verkligen att denna kommer tillbaka. Men tills dess står mitt hopp hos Hallonvarianten. Jag har skrivit HÄR om skrubben samt andra i blåbärskollektionen.


♦ Rimmel clear complexion transparent- Transparent puder som jag använt som setting powder. Värd sitt pris på ca 40 kr. Inte mitt favoritpuder men helt okej för sitt pris! Däremot är systerpudret Stay Matte från samma märke ett favorit! Men mer om det när det är slut.

Kommentarer :

#1: Nageldraken

"Små sminkupplösande barn"! :-D

Jag är faktiskt ganska duktig på att ta slut på saker, i alla fall vad gäller hud- och hårvård. Och nagellacksremover, det går åt i mängder! Med nagellack är det värre, där är det bara över- och underlack samt svart och vitt krämlack som går åt.

skriven

Kommentera inlägget här :