Dagens- Cranberry clementine

Det är inte ofta jag har tid till makeuper längre, och när jag väl har så prioriterar jag annat. Men idag släppte jag alla måsten när Saga sov och lät penslarna gå.
Idag har jag använt produkter jag tidigare inte provat såsom The body shop color crush singelskugga "Be my clementine" The body shop Winter trend "Dolly pastels palette" och The body shop lip gloss "Glazed apple"
Full produktlista hittar ni längst ner.
 
Himla fina allihop och jag är faktiskt riktigt nöjd med den här sminkningen. Även fast jag gick utanför min comfort zone och körde utan eyeliner. Tyvärr gör den sig inte helt rättvisa på bild. Vädret gör det omöjligt att fota bra bilder med min kamera.
Vad tycker ni, bu eller bä?












Ansikte
Loreal infallible makeup- Vanilla
Rimmel stay matte- Transparent
Make up revolution blushing hearts- Blushing heart
Viva la diva matte bronzer
MUS m/s Muffin som highlighter

Ögon
Too faced shadow insurance
The body shop colour crush- Be my clementine samt den korallfärgade i Dolly pastels. 
MAC- Cranberry
The body shop Dolly pastels, den mörkbruna i ögongloben.
The body shop Divide and multiply mascara
NYX jumbo eyeshadow Black bean

Ögonbryn
Wet n wild Ultimate brow kit. (Nej, jag kommer aldrig sudda längst in. Det är fult. Jag trivs inte i det. Punkt)

Läppar
The body shop lip gloss Glazed apple

Kommentarer :

#1: Blowfish

Kärlek på denna makeup! Så himla snyggt med lite färg. Blir himla sugen på att själv sminka mig lite, kanske har tid med det om någon vecka eller två.
Fin du är i håret förresten :)

skriven
#2: Erica

Superfint!!! ☺

skriven
#3: Sofies skönhetsblogg

Jättefint! :D

skriven
#4: Lackert

Super snyggt!

skriven
#5: Linda

Så vackert! Älskar färgerna.

skriven

Kommentera inlägget här :