Tävling: Vinn goodiebag från Depend

Det är en månad kvar till jul, och det vill jag fira genom att låta er få chansen att vinna detta kit med produkter från Depend! Reglerna är som vanligt superenkla och alla inom Sverige kan vara med. Nu kör vi, reglerna hittar ni under bilden.

Goodiebagen innehåller
-Nagelstämpelkit. För att kunna göra roliga mönster på naglarna med hjälp av stämplingsmetoden.
-Nageldekorationsnitar
-Press & Go lösnaglar
-Lösögonfransar Limited edition
-Allround nagelfil
-Allround kniv för kropp och ansikte. Underbara till ögonbrynen!
-Vaxpenna för ögonbrynen
-Två olika glitter att använda i nail art, silver och guld. Perfekt nu till jul.
-Samt 5 olika nagellack i höstiga/juliga färger

Regler (Obligatoriska):
* Skriv en kommentar att du vill vara med och tävla.
Kom ihåg att skriva en giltig e-postadress så att jag kan kontakta vinnaren.

För fler lotter och större chans att vinna kan ni:
- Följa mig via Bloglovin' <--- Länk (men sluta inte följa efter tävlingen,det är bara dumt)
- Följa mig på Instagram @ Beautybym.se
- Tipsa om tävlingen på din blogg/Instagram
 
Ange i din kommentar om du gjort något av följande och skriv ev. länk till blogginlägget.
 
Tänk på att
- Endast en kommentar per person är giltig.
- Tävlingen är endast öppen för boende i Sverige.
- Vinnaren har 48 timmar på sig att svara på vinnarmejlet. Annars dras en ny vinnare.
- Alla produkter är oöppnade och otestade!
- Det är okej att låna bilden, men ange vart den kommer ifrån.
-Tävlingen pågår till den 8e december och avslutas 23.59

Kommentarer :

#1: Nathalie

Jag är jätte gärna med och tävlar! :D Följer även dig på instagram. Mitt användarnamn är Flugovalpen

skriven
#2: Anki

Kul med en tävling och fina vinster.
Jag följer dej på bloglovin och instagram och har också lagt in en blänkare på min blogg. Nu hoppas jag bara på lite tur också:)

skriven
#3: Anni

Jag vill vara med!!!
Följer på bloglovin och instagram!!!

skriven
#4: Frida S

Hej! Jag vill vara med och tävla! Jag följer dig på Instagram där mitt användarnamn är Rutan_S.

skriven
#5: Jonna Skoog

Jag vill självklart vara med och tävla!
Vore trevlig julklapp till mig själv om jag vann. :-)

skriven
#6: Klara

Åh jag vill tävla! 😁 och följer dig på instagram gör jag ju!

skriven
#7: marie

Jag vill vara med ^^

Följer dig "överallt" ;)

skriven
#8: zina

Hej, jag vill gärna vinna den . Jag älskar depend produkter. Dom är super bra tycker jag . Jag vill känna mig fint i jul . Jag följer dig

skriven
#9: Erica

Jag vill gärna va med o tävla! ☺ följer dig sen evigheter på insta (_berget_) o via bloglovin!

skriven
#10: Anna

Klart jag vill vinna! Följer på bloglovin sen länge!

skriven
#11: Jenny

Jag vill vara med och tävla :) Följer dig på bloglovin och instagram :)

skriven
#12: Nathalie

Hoppas på vinst i höstmörkret <3

skriven
#13: Emma B

Åh, jag är gärna med och tävlar! Följer dig på bloglovin :D

skriven
#14: Katten Jones

Jag vill! Följer redan på bloglovin sedan länge nu och sedan alldeles nyss så följer jag dig även på instagram (kattenjones där med). Blir dock inget blogginlägg då min blogg är totalt inaktiv för tillfället... Noll blogglust. Men nästan allt 😄

skriven
#15: Marlene Jernberg

Jag vill vinna så jag spricker. Älskar smink och allt med skönhet...kanske lite för mycket. Tänk när detta paket kommer å min kille säger: Men Marlene,,,ett paket igen???? Ja men detta har jag vunnit. Skulle vara stort :) Kommer länka på min Instagram. ( marlenemira)

skriven
#16: Anna G

Hej! Jag vill självklart vara med och tävla :) Det här skulle vara den perfekta julklappen till min bästa vän Elin!
Kram, Anna

skriven
#17: Camilla

Är väldigt gärna med o tävlar✊✊

skriven
#18: Sofies skönhetsblogg

Jag vill vara med! :D

Följer både på Instagram och Bloglovin' sedan innan så klart! ;D

skriven
#19: Angela Weihs

Hej jag är jättegärna med och tävla :) Goddiebagen skulle kunna bli till julklapp åt flera av mina tjejer;)

skriven
#20: Bam

Jag är med! Följer dig på bloglovin sedan länge :)

skriven
#21: veronica hedlund

jag är jättegärna med

jag följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 4

följer dig på instagram inka_82

kram veronica

skriven
#22: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar! Jag tar även en extra lott - jag har länkat till dig till höger i min blogg.

skriven
#23: Amanda

Jag är med!
:D

skriven
#24: Jasmine

Jag är jätte gärna med! Följer dig även på instagram, jag heter @mizzyz

skriven
#25: Camilla

Jag är med och tävlar! :)
Följer dig på bloglovin sen tidigare. Följer även på instagram (camjon7)

skriven
#26: Lackert

Vill vara med :) Fin vinst
Följer dej på bloglovin, instagram och har tipsat på insta om tävlingen ;)

skriven
#27: Sara Thunholm

Jag är jätte gärna med och tävlar :)

Skulle vara sjukt kul detta kit :)

skriven
#28: Madelene Johansson

Hej, jag är gärna med i tävlingen :-) följer dig på bloglovin!

skriven
#29: Anna-Märta Stålnäve

Är självklart med i tävlingen! Följer dig på Bloglovin nu och sedan tidigare på instagram (som miss _steelfist).

skriven
#30: daPerley

Vill gärna vara med och tävla och följer dig sedan tidigare via Bloglovin'. :)

skriven
#31: Jennifer

Klart man vill vara med! Följer dig på Bloglovin'

skriven
#32: Frida Bergner

Jag vill självklart vara med och tävla om detta härliga kit.

* Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar ditt inlägg som nr 6.
* Följer dig på Instagram: FridaBergner
* Tipsar om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10152878197539767

Ha en fin advent/Frida B

skriven
#33: Frida Elmgren

Hej hej!

Jag är gärna med och tävlar :)

Hälsningar Frida

skriven
#34: Louise (NailedIt)

Hej Michaela, jag är med och tävlar!
Har också delat på min blogg, och gillar dig på instagram :)

skriven
#35: Linda

Jag är med & tävlar, skulle behöva uppmuntrad efter att ha blivit lämnad av min kärlek för några veckor sen.

Följer dig via bloglovin & intagram.

skriven
#36: Celina

Jag vill vara med och tävla! Följer dig sedan länge på Bloglovin!

skriven
#37: AMD

Åhh detta kit hde inte suttit helt fel, älskar att fixa naglarna! Följer dig både på Instagram och Bloglovin :) Håller tummarna, xx

skriven
#38: Lenore

Är med och tävlar! Följer dig på instagram (taminali) och bloglovin! Efter en hel höst med praktik inom sjukvården ser jag nästan fram emot en hel termin i skolan när jag får ha fina naglar nääääääär jag vill!

skriven
#39: Sarah

Åh det här skulle jag vilja vinna! Pluggar på högskolan och csn-bidraget räcker inte riktigt till det där lilla extra och naglarna kommer i sista hand då, tyvärr. Så de skulle verkligen behöva en uppiffning nu till jul och allt!

skriven

Kommentera inlägget här :