Julen hos The Body Shop

Julen nalkas och det är dags att fundera på julklappar! Både att ge bort och att önska sig. Igår hade TBS bloggvisning i sin flaggskeppsbutik på Drottninggatan i Sthlm. Där fick vi se julens nyheter, produktaskar och julkalendrar. Och en sak är säker: The body shop har något för alla! Min kamera verkar tyvärr sjuga på sista versen, så bilderna från visningen blev inte alls bra. Jag ska försöka rädda några av dom, men tills dess får ni se bilder på de nya produkterna.

Vi börjar med den största nyheten; Glazed apple! En härlig doft av sött,syrligt och friskt äpple som påminner om både godis och jul. I Glazed apple-serien hittar vi både hudvård och make up. Även vanilj och tranbär dyker upp i år, dock i uppdaterad version. Förra årets Vanilla bliss har blivit Vanilla brulee och doftar mer som creme brulee. Sötare med en tydlig dragning åt caramell. Hur mumsig som helst! Cranberry joy har blivit Frosted cranberry, en syrligare och vuxnare doft skulle jag kalla det. Min favorit av julens tre serier. Jag har alltid varit svag för tranbär! Vanilj och Tranbär fanns det inga pressprover på, så jag ska traska iväg till mitt lokala TBS den 4e november när produkterna släpps. Men ni som bor i Stockholm kan tjuvstarta redan nu, produkterna säljs i butiken på Drottninggatan.

The sparkler, bath jelly,lipbalm,soap,lipgloss och självklart body butter!
 

Bath jelly ser ut precis som det låter. Som gele. En härlig, seg och väldoftande gele.

Ingen jul utan julmakeup! I jul är det frostade pasteller som gäller.
Dolly pastels (tv) och Frosted pastels (th). Lip and cheek doll är en ny variant av Lip and cheek stain som,om jag inte missminner mig, kom tidigare i år. En röd nyans perfekt för ett naturligt rosigt och fräsch uttryck.
Och ingen nyår utan glitter. Glitter eyeliner sätter pricken över i i nyårsmakeupen.

Dolly pastels


Frosted pastels.
 

Glitter eyeliner och lip and cheek doll.
 
Och så klart kommer alla butiker vara fullproppade med färdiga klappar och boxar! Bla denna ursöta julgransprydnad innehållandes lip butter i fem olika dofter. Dofterna är strawberry, honeymania,cocos,shea och mango.

 

Kommentarer :

#1: Helena

Jag älskar äppledoft i både ljus, hudvårdsprodukter och allt annat så det ska jag kolla in.

Svar: Det tycker jag absolut! Badgelen verkar underbar, saknar mitt badkar! ;)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#2: Lackert

Vilka fina produkter, vill lukta på äpple

Svar: Den doftar fantastiskt så jag tycker verkligen du ska traska iväg och lukta om du har möjlighet :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#3: Linda

Åh ska defenitivt gå och sniffa på TBS julgrejer, sugen på de mesta som vanligt. Tusen tack igen för parfymen. Ett litet paket ska gå iväg till dig, har bara haft svårt att veta VAD jag ska skicka så de tar sin tid, men de kommer i promise ;) Så du inte tror jag glömt <3 Kram

skriven

Kommentera inlägget här :