6 tomma

Här kommer en snabbrecension på sex produkter jag använt upp senaste tiden. Vi kan kalla det en The body shop special. På vintern är jag (som alla andra) extra torr, och då går det åt extra mycket duschprylar. För mig iallafall. Och TBS är de bästa ♥

Vad använder ni för produkter extra mycket under vintern?


The body shop Wild Argan oil body scrub. Hello lover! Fantastisk skrubb som river ordentligt och doftar amazing!

The body shop Blueberry body butter. Mitt alltime favorit body butter. Perfekt nu på vintern. Jag har verkligen slitit min burk med hälsan, men nu är den slut. Som tur är har jag en i reserv!  HÄR kan ni läsa hela recensionen.

The body shop Chocomania body scrub. Nej. Bara nej. Doften är fantastisk (som kladdkakesmet) men skrubbet gör verkligen ingenting för min del. Dessutom lämnar den en oljig hinna efter sig. Denna miniburk var med i TBS ultimate julkalender, och jag är nu i efterhand glad att jag inte köpte den i fullsize när den fanns.

The body shop Shea body scrub. Här har vi en skrubb som jag gillar ännu mindre än Chocomania. Jag går inte alls ihop med TBS sockerskrubbar. Den här skrubbar väldigt dåligt, doftar SÅ starkt av (enligt mig) herrparfym och lämnar efter sig en oljig hinna som inte alls uppskattas.

The body shop Blue berry shower gel. Doftar lika fantastiskt som övriga serien, rengör bra utan att torka ut då den är tvålfri. Löddrar bra om man använder en fluffig duschboll.

Yves Rocher Red berries hand cream. Åh, bara åh. Doftar underbart av röda bär och gör händerna så himla mjuka och lena. Läppbalsamet från samma LE-serie är det bästa jag provat! Men det får ni läsa om när jag använt upp det.

Kommentarer :

#1: Ellet

ÄLSKAR arganoljegrejerna. Snart är duschkrämen slut men kroppssmöret med sin stora urgrävda grop består en stund till. Den skall inhandlas igen när den tar slut, det är något som är säkert.
Och, ja, vad hände med chocomaniaskrubben? Har en likadan liten i oliv, och den är ju mysig. Men efter chocomanian fick jag skura hela badkaret och typ mig själv för att sluta vara blank efteråt. Att använda den i en dusch måste nästan vara livsfarligt!

skriven
#2: Lackert

Älskar shea doften. Tbs body butters är verkligen toppen

skriven

Kommentera inlägget här :