Depend våren 2015

Förstår ni hur skumt det kändes att öppna Depends vårkollektion -15 strax innan jul? En väldigt bra vårklapp för oj vad den är fin! Våren bjuder på pasteller i olika nyanser. Välj mellan knalliga, eller mer jordnära nyanser med skimmer och glitter för att pigga upp efter vintermörkret. Mina förhandstippade favoriter är 427 (Älskar glassfleck),433 och 435. Vårens kollektion finns i butik fr.om vecka 3.

Något lack som lockar er lite extra? Berätta!








433 innehåller ett fantastiskt fint rosaskimrigt skimmer som är i princip omöjligt att fånga på bild.


427, 433, 428



 

Kommentarer :

#1: Sofies Skönhetsblogg

Jag är ju svag för pasteller till våren och känns som jag köper typ exakt samma färger varje år men jäklar vad 435, 436 och 437 lockar! Får mig att vilja ha vår nu direkt! :D

skriven
#2: Bam

Oh, jag gillar det. Typiskt vårfärger :)

skriven
#3: Anonym

Allt blått är awesome!

skriven
#4: Anonym

Åh! Älskar alla! :)

skriven
#5: Anonym

/heidi

skriven
#6: Ellet

Dom beiga och det svarta! Jag känner ingenting när jag ser skimriga pasteller, vanliga krämpasteller kan jag bli kär i.

skriven
#7: daPerley

434-437 skulle helt klart kunna få flytta in hos mig när dem kommer ut i butik, förutsatt att de ej gömt skimmer i dem. 435 står nog högst på listan. :)

skriven
#8: Emma

Åh vilka härliga färger! De får en att vilja ha vår nu nu nu :)

skriven

Kommentera inlägget här :