OPI DS- Titanium

Alltså HUR vackert är inte det här lacket? Jag fick det av min fina svärmor! Det är fullproppat med glitter i alla möjliga färger. Basen skulle jag vilja kalla stålgrå. Jag har tre lager Titanium på bilderna och ett lager Seche vite. Formulan är ganska tjock och väldigt "glittrig" men ändå lätt att applicera. Jag har inte så mycket mer att skriva om det här, jag låter bilderna tala för sig själva.

Visst är det snyggt!?
 


Taget i direkt solljus


Taget i direkt solljus






Kommentarer :

#1: Blowfish

Har varit nära att klicka hem det här ett antal gånger men andra lack har fått förtur.. Får se om jag klickar hem det snart eller väntar lite till. Det är så jäkla snyggt :)

skriven
#2: Beautybylinda

Har detta men måste bara lacka med det någon gång :) Det är sjukt snyggt :) Det rosa Tourmaline har jag med någonstans det måste jag också lacka med :)

skriven
#3: Lackert

Otroligt snyggt

skriven

Kommentera inlägget här :