Tävling: Vinn color chart



Här kommer en liten nyårstävling till er underbara läsare!

Tack vare Fairynails har jag fått chansen att lotta ut denna color chart till er!
Det är en bricka med 24 avtagbara provnaglar så att du kan byta plats på dina swatchade naglar.
En klockren produkt som jag själv skulle vilja ha :)
Man behöver såklart inte ha blogg för att vara med!

För att vara med och tävla ska ni

-Skriva en kommentar att ni är med.

För extra chans att vinna

- Gilla detta inlägg på bloglovin. 1 extra lott
- Skriva på din blogg att du är med och tävlar,samt länka till tävlingen. 2 extra lotter
-Skriva ditt bästa nageltips. 3 extra lotter.

Totalt kan ni alltså få 7 lotter.
Skriv med i kommentaren vilka saker du gjort för att få extra lotter.
Skriv även länken till ditt blogginlägg om du skrivit om tävlingen.


Update: Tävlingen avslutas den 16e januari.
Lycka till allihopa! :)

Genom att skriva ert bästa nageltips ger ni mig rätten
att använda era tips på min blogg.
SJÄLVKLART skriver jag ert namn och länkar.

Har ni några frågor kan ni mejla mig på
[email protected]

Kommentarer :

#1: Cicci

Ja e med! :)

skriven
#2: emma

jag är med :D

skriven
#3: Caroline Mellberg

Jag är med!

skriven
#4: Omygloss

Oh jag är med :) Gillar på bloglovin också. Mitt bästa nageltips är Lemon Cuticle Balm från Burt Bees. Helt fantastiskt!

skriven
#5: pickan

Jag är helt klart med!

skriven
#6: Johanna

Jag är gärna med o tävlar! :)

Har gillat på bloglovin, och bloggade om tävlingen : http://thoughtsofaura.blogg.se/2011/december/utkast-dec-30-2011.html

:)

skriven
#7: Amaaaanda

Jag vill vara med :)

gillat inlägget på bloglovin.

http://amaaanda.myshowroom.se/tavla-hos-beauty-by-m/

Mitt bästa nageltips är att använda bas / top lack för att få manikyren hålla bättre :)

skriven
#8: Camilla

Jag är med! :)



Har gillat inlägget på bloglovin :)

skriven
#9: Jennie

Jag är med

skriven
#10: Lo:)

Jag är med och har gillat på bloglovin':)

Mitt bästa nageltips är att smörja in nagelband och naglar( om man inte har nagellack) med olivolja varje kväll,Dom blir jättefina:)Funkar alldeles utmärkt istället för att köpa nagelbandsolja. Nu håller jag både tummar och tår på att jag vinner:)

Kram och gott nytt år:)

skriven
#11: Angelica

Självklart vill jag oxå vara med och tävla!!:)

Gillat via bloglovin och länkat via min blogg. http://lelack.blogspot.com/2011/12/tavling-hos-beauty-by-m.html



Mitt bästa nageltips är inte helt konkret, ge dina naglar all den kärlek och uppmärksamhet de behöver så ger dem kärlek tillbaka.

skriven
#12: Jessica

Jag är med och tävlar och har gillat inlägget på bloglovin! Har länkat till det i min blogg också, http://anderssonpaulsson.blogg.se/2011/december/tavling-hos-beauty-by-m.html :)

Mitt bästa nageltips.. Hmm.. tror att det är att man ska våga testa sig fram och inte tänka på vad andra tycker. Jag sitter nästan varje kväll hemma och testar olika metoder och stilar på naglarna. Om man sen gör det är det också lättare att bestämma sig nästa dag ;)



Hahahaha, älskar att det tog everybody knows that the BIRD IS THE WORD när jag försökte kopiera bilden! Typ bästa! ;D

skriven
#13: Jossan

Är självklart med och tävlar! :D Gillat på bloglovin, och gjort ett inlägg på vår blogg :)

Bästa nageltips.. jag tror inte det finns några magiska trix, för att bli bra på att måla/designa så öva och öva är nog enda vägen! :) samt ta hand om sina naglar, med oljor och baslack! Jag tycker om att massera in handkräm på hela händerna, för med lena fina händer ser naglarna ännu bättre ut :D (länk till inlägget; http://nagelsystrar.blogg.se/2011/december/tavling.html ) Kraam / Jossan

skriven
#14: madde

Jag är med :)

• Jag gilla inlägget på bloglovin, jag var den 10:one personen (tror jag)

• Länkat och skrivit om tävlingen här: http://maddepaddesmile.blogg.se/2011/december/tavlar-hos-texasplaysbloggse.html#comment

• Mitt bästa nageltips: bit inte på naglarna,du får i dig mycket bakterier. Det är lika mycket bakterier om du skulle dra fingret runt toaletringen o slicka på! ;)



Gott nytt år på dig ♥



skriven
#15: Matilda

Jag är med! :)

Jag har tipsat om tävlingen på min blogg. Här är länken: http://matildaomg.bloggplatsen.se/2011/12/30/6975350-tavling-hos-beauty-by-m/



Mitt bästa nageltips är att om dina nagelband blir torra och flisiga, pilla inte på dem så mycket då för det blir bara värre. Själv följer jag inte det här tipset och det är väldigt dåligt gjort av mig. Jag måste verkligen skärpa mig nu. Haha.

skriven
#16: isabell

Jag Är med! Mitt tips Är acos nagelvÅrdsprodukter. Dom Är sÅ bra!

skriven
#17: Sanna

Jag är med :D



Mitt bästa nageltips är sally hansens diamond strenght, det är nästan omöjligt att bryta av naglarna med den på.

skriven
#18: Marie

Jag är med så klart! Mitt bästa nageltips är att alltid använda både underlack och överlack för en hållbar manikyr!

skriven
#19: jullan ♥

Jag är verkligen med !

1. Gillar inlägget på bloglovin

2 Här är inlägget från min blogg --> http://svenssonjullan.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-en-color-chart.html#comment

3. Mitt bästa tips till naglar är att man ska använda vitamin, kalcium & olja samt underlack på naglarna innan man måla dem. För då håller de bättre och naglarna blir starkare och de riskera inte att bli så gula.



Kram ♥

skriven
#20: Helena

Jag är med - med en lott!

skriven
#21: ida ♥

Jag är med!

jag har gillat på bloglovin, vart den 11 som gillar.

Sen här är inlägget: http://idacariina.blogg.se/2012/january/tavlar-hos.html Mitt tips är:

Har man tex ganska dåligt med nagellack så kan man ta ett bas/lack & en valfri ögonskugga. Sen så blandar man lite ögonskuggan och basnagellacket i en burk sen så tar man en pensel och börjar måla sina naglar med det. Super bra, men kanske inte så bra skrivet. Men gör det ofta. Sen när man ska ta bort det så ta inte aceton utan nagellacksbortagningsmedel utan aceton. :-)

skriven
#22: hattemania

jag är med

skriven
#23: Amanda

Jag är med!



Mitt bästa nageltips är något som jag själv borde ta efter, men men. Riv för guds skull inte i naglarna. Dom blir fula och hackiga.. Fast tipset var väl kanske ganska uppenbart.

skriven
#24: Agnes

Hej! Jag är gärna med och tävlar! :)

Mina bästa nagel tips är blekande tandkräm mot gula naglar och KISS diamond hard som baslack. Naglarna bli super hårda och en flaska räcker riktigt länge! :)

skriven
#25: Frida

Jag är med :)

skriven
#26: Karin

Jag är med och tävlar :)

Jag har gillat inlägget på bloglovin, jag skrev om tävlingen i min blogg ( http://kakanssmink.blogg.se/2012/january/tavling.html )



Mitt bästa nageltips är att alltid använda baslack och överlack för att skydda nageln och få manikyren att hålla längre. Jag håller mina naglar ständigt lackade för att de håller bättre då, även om det bara är ett ljust nude-lack. På så sätt tycker jag att naglarna håller bättre längd och jag hinner inte se om skivlar sig och börja dra och rycka i de eftersom de är lackade hela tiden :)

skriven
#27: B R O W N S U G A R

Jag e med :D

skriven
#28: Malin

Jag absolut med!!! Jag har velat ha en sån här hur länge som helst! Mitt/mina bästa nageltips är att: Fila istället för att klippa nageln.

Använd baslack för att förhindra att din naglar missfärgas av nagellacket.

Använd aldrig en nagellacks remover med aceton! Det torkar ut nageln.

Jaa det finns ju hur mycket tips som helst man kan ge men här var några i alla fall ;)

Håller tummarna för att jag vinner detta nu. Har aldrig vunnit nån sån här tävling och detta är precis vad jag vill ha, så jag ger det en chans :)

skriven

Kommentera inlägget här :