Nivea In shower body lotion

En body lotion som man använder i duschen, som man dessutom sköljer av? Jag ska inte sticka under stolen med att jag var väldigt skeptiskt till konceptet. Men tji fick jag! In shower body lotion är det enda jag "smörjt" in mig med i flera veckor och jag är helsåld. Inte nog med att båda två jag fick hem (Honung och Cocoa butter) doftar faaantastiskt, de gör huden riktigt mjuk och återfuktar himla bra! Effekten ska hålla i sig i 24 timmar och det tycker jag verkligen att den gör.

Gör så här: Tvätta kroppen som vanligt, smörj in med In shower, skölj av och klart! Produkten lämnar en liten hinna efter sig, men denna kladdar inte av sig på textilier och försvinner efter ett tag. Ni anar inte hur mycket den här har räddat mina mornar. Perfekt för småbarnsföräldrar!

Har ni testat In shower body lotion? Såg att den var med i senaste Glossybox.  Vad tyckte ni?

 

Kommentarer :

#1: Isabelle Engqvist

Jag gillar den! Men jag tyckte inte att min hud blev tillräckligt återfuktad, så jag köpte den andra blåa flaskan "body milk" som är för torr hy och den var ännu bättre! Rekommenderas :)

skriven

Kommentera inlägget här :