Vad vill ni läsa om på BBM?

Nu måste ni hjälpa mig! Jag har äntligen fått tillbaka bloggsuget, men inspirationen tryter och när alla hundratals bilder försvann blev det ännu värre. Besökarantalet fortsätter öka dock, men kommentarerna har minskat drastiskt. Och det förstår jag till viss del eftersom jag varit ganska frånvarande sen jag fick Saga, men det är inte så konstigt va? Jag saknar era synpunkter och åsikter.
Det här är er blogg också, och nu har ni chansen att vara med och tycka till och påverka vad ni skulle vilja läsa om här på Beauty by M. Några ämnen generellt eller mer specifika inlägg? Hjälp mig nu så ser vi tillsammans till att det blir en riktigt bra bloggsommar- 14!

 

Kommentarer :

#1: Ellet

Tycker ju du har en sån himla fin blogg, men jag känner igen det där med att läsarna ökar och kommentarerna minskar. Just nu tror jag att det beror på att folk läser på mobilerna utomhus nånstans och därför orkar de inte kommentera, jag ser ett starkt samband mellan kommentarer och mängden solljus, haha. Annars så vet jag inte vad jag vill ha för något av din blogg. Jag är nöjd som det är! :)

Svar: Åh tack så mycket, vad gullig du är! Jag har en del idéer till inlägg som jag tror kommer uppskattas :) Och helt klart så är solljus boven i dramat ;)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven

Kommentera inlägget här :