Nytt in från Makeup revolution

Mycket nya produkter nu, men sminkrummet behöver ju fyllas på! För ett par veckor sedan gjorde jag och en kär vän en beställning från Make up revolution. Jag har tidigare bara testat några av deras läppstift men varit sugen på deras paletter och "hjärtrouge" ala Too faced. Och inte minsann är jag besviken!! Rouget blev snabbt min nya favorit och ögonskuggepaletten "Give them nightmares" är så vacker att jag vill gråta. In och beställ. Nu. Priserna ligger på typ... ingenting. Läppstiften samt vanliga rouget kostar ca 11 kr, paletterna 63 och "hjärtrouget" något liknande.

Har ni något från MUR? Någon favoritprodukt jag inte får missa i nästa beställning?

Swatches på Give them nightmares ligger tidsinställt till imorgon. Girls on film är inte min så den öppnade jag bara och fotade. Rouget heter Treat.



Läppstift Sheer, Flashing och Dare.


Flashing


Blushing heart
Det är tusen gånger vackrare i verkligheten. Och pigmenteringen är grym!
 
Taggar: Makeuprevolution;

Kommentera inlägget här :