The body shop Advent calendar 2014

I år är alla The body shops kalendrar lyxigare med större värde än tidigare år, underbart ju! För priset är detsamma.
Att få hem Ultimate, den största kalendern, var verkligen vardagslyx! Man öppnar en lucka varje dag från första december till julafton, och bakom varje lucka döljer sig en skönhetsprodukt. Bättre än chokladkalender till och med!
Jag som har världens absolut sämsta tålamod kunde så klart inte hålla mig från att öppna den. Jag skäms lite men jag körde med bortförklaringen "Det är för bloggens skull". Och jag kan säga att jag älskade den!

Är ni sugna på att skaffa en?

Julkalendern finns i tre storlekar

  • Luxury, 800 kr (värde 1260 kr)
  • Deluxe, 1000 kr (värde 1715 kr)
  • Ultimate, 1200 kr (värde 2585 kr)
 



 

Kommentarer :

#1: Helena

Busa där, man kan ju inte öppna den innan December ;)

Lite sugen är jag nog allt.

skriven
#2: Sara

Vad för typ av produkter är det?

Svar: Alltifrån smink till hudkräm,duschtvål och body butter :)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven

Kommentera inlägget här :