Depend Metallic

Den här veckan släppte Depend sin Metallic-kollektion och jag tänkte att vi skulle ta en titt på hela. Mina swatches är inte de bästa pga babynaglar, lite tidsbrist och årets absolut sämsta dag att fota lack på. Men vi gör det bästa av situationen. Förresten, vet ni varför mina naglar räfflar sig? Se ringfingret på vissa av bilderna.

Vilket är er favorit? Jag älskar 4047 Two beat turquoise och 4049 Deep pink decibel!

Här finns en färg för alla. Och inte nog med att alla färger ser underbara ut bredvid varandra så är jag dödsförälskad i flaskorna! De här kommer få stå framme när sminkrummet är klart.

 4040 Sonic silver

4041 Pink pulse

4042 Line out lilac
 
4043 Slapping steel
 
4044 Rock n' gold
 
4045 Back-beat bronze
 
4046 Green groupie
 
4047 Two beat turquoise

4048 Blue chorus
 
4049 Deep pink decibel

4050 Berry jammin'
 
4051 Rock beat rose
 
 



Kommentarer :

#1: Helena

Gillar kanske inte lacken på egen hand, men kommer skaffa dom för att använda till stamping.

skriven

Kommentera inlägget här :