Länkkärlek i bloggvärlden

Bloggvärlden kan vara en kall plats, men jag vill sprida lite värme och uppskattning!
Vissa inlägg fastnar man för mer än andra, så vi kör lite länkkärlek så här på lördagen! ♥

Pamsan har skaffat sina första Smitten polish-lack och jag är inte ett dugg sugen på något av dom ;)
Honi har hittat perfekt sminkförvaring i akryl på Jysk! Fast när ni ändå kikar kan ni kolla in hennes Förvaringskategori. Min inre hoarder blir varm i själen av all sminkförvaring!
Sofie visar upp en underbar palett från TheBalm. Ha-begär? Absolut!
Sminkhörnan är tillbaka och hon ger sitt uttalande om Make up forevers HD-foundation.

Gillar ni den här typen av inlägg? Vill ni ha det regelbundet, kanske olika teman såsom naglar ena veckan, hauls andra veckan etc. Let me know!

Kommentarer :

#1: Pamsan

Åh, tack för kärleken. <3 Tror du att jag är sugen på att ge mig på Smitten-lacken? Ska bara vänta ut mina naglar. :)

skriven
#2: Honi

Kram raring <3 Min inre hoarder är orsaken till att jag gillar förvaring och organisering så mycket själv!

skriven
#3: Ann-Sofie/Colour it

Länkkärlek behövs! Fint inlägg. Och sååå snygg din blogg har blivit. Gillar sååå mycket. :-)

skriven
#4: Jennisbeauty

Men ÅH vad underbart! Inlägg som dessa gillas starkt <3

skriven
#5: Helena

Länkkärlek är alltid trevligt att läsa om :) Gillar nya layouten!

skriven

Kommentera inlägget här :