NEJ

Alltså nej. Bara nej! Jag min jävla nöt skulle fixa en pytteliten och enkel sak i kodmallen,trycker ctrl+C för att kopiera,men tydligen gjorde jag inte det. Gick tillbaka till översikt och inte fan hade det sparats. Så min design försvann minsann. Fick köpa en med bloggpoäng tills jag hittar min externa hårddisk som är nedpackad någonstans, jag har alla koder på den nämligen. Men å andra sidan så behövdes designen bytas ut. Men jag vill gärna inte ha en blogg.se design och jag kan inte göra egna. Nåväl, hoppas ni stannar ändå!

Kommentarer :

#1: RMCK - en skönhetsblogg

Men ååh, vad typiskt! Behöver du hjälp fixar jag gärna, kodade rätt mycket förut :)

Sv; Tack snälla du!

skriven
#2: Mona

Men du... Hur kan du kalla dig själv nöt??? Det är verkligen kränkande! Tycker vi ska hålla en god ton härinne på din blogg! (Fniss, du fattar vad jag menar va?) 😅😂☺️

skriven

Kommentera inlägget här :