The body shop Wild argan oil

Jag var helt säker på att jag bloggat om denna fantastiska serie,men uppenbarligen inte. Lite sent men den förtjänar all uppmärksamhet den kan få!

Wild argan oil-serien är fantastisk på alla sätt och vis! Den doftar UNDERBART, lite nötigt och..vuxet? Jag är så dålig på att beskriva doft,men den doftar fantastiskt. Här finns många produkter som är alldeles extra bra inför vintern tex skrubb, body butter och solid oil. Serien finns i butik sedan 27/8 och jag tror att den är limited så skynda er! Vill ni ha recension på någon produkt? Säg bara till!

Serien består av
Showergel
The radiant oil
Bubbling bath
Body butter
Massage soap
Rough scrub
Solid oil
Solid oil lips



Rough scrub ser ut som mosad hjortronsyld och är precis alldeles perfekt i mina ögon. Den skrubbar ordentligt, jag gillar när det är lite rivigt. Det ska kännas att man skrubbas. 195:-/200 ml


Body butter har en fantastisk konsistens som går in i huden snabbt och lämnar ingen hinna. Återfuktar så bra att tom mina torra smalben känns mjuka och lena.


Solid oil är alldeles ypperlig till torra armbågar, knän eller hälar. Eller var helst du vill på kroppen. Även håret!
 

Kommentarer :

#1: linawilmas.blogg.se

Ser ut att lukta såå gott!

skriven

Kommentera inlägget här :