Laptopskin från CaseApp + rabattkod

Jag beställde ett laptopskin från CaseApp (Insta@CaseApp) häromdagen och idag kom det! Jag hade läst lite fel på storleken på min laptop så det passade inte riktigt helt, men det gör mig faktiskt ingenting! Först tänkte jag ta bara bilder som är bloggrelaterade, eftersom datorn är mitt bloggverktyg. Men jag kunde inte förmå mig att beställa något utan Saga så det fick bli årets julbild. Jag är jättenöjd! Jag är riktigt dålig på att fästa såna här skin så jag fick dra bort och göra om några gånger, men det verkar inte ha påverkat skinet något alls. Tummen upp!
Ett perfekt sätt att skydda datorn och samtidigt göra den mer personlig.

I samarbete med Caseapp kan jag nu ge er 20% rabatt när ni beställer era personliga mobilskal eller laptopskins!
Ange koden BEAUTYBYM20 i kassan. Koden gäller tom 20 december. Perfekt julklapp, att ge bort ett personligt designat mobilskal!



 
Inlägget är i samarbete med Caseapp.

Kommentarer :

#1: Linda

jätte fint!:D

skriven

Kommentera inlägget här :