Lite nya produkter in

Jag har fått en massa nya produkter under jul och mellandagarna. Både julklappar och saker jag köpt.  En del paket har dock inte kommit än men idag kickar vi igång 2015's bloggår med ett litet samlingsinlägg. Säg till om ni vill se närmre/ha recension på något så fixar jag!

Fick ni något skönhetsrelaterat i julklapp? Eller fyndade ni något riktigt bra på rean?

- The body shop Blueberry body scrub-gelee. Jag köpte tre burkar men gav bort en till min finaste vän. Min favoritskubb så jag passade på. Jag ångrar dock att jag inte köpte en till. 100:-/st
- The body shop Blueberry body butter. Bästa.buttret.någonsin. 95:-
- Real techniques Stipple brush. Jag har en förkärlek för stipple brushes så äntligen är den min! 119:-
- LCC Long lasting shampoo. Doftar amazing och ska bli spännande att testa! Det verkar väldigt lätt, precis som jag vill ha ett shampoo. 95:-
- Revlon nutri color creme 600 fire red. Varför jag behöver en röd färgbomb kommer upp på bloggy så fort jag orkar fota! Är ni riktigt nyfikna kan ni kika in på min instagram @ Beautybym.se
- I Love...Tangerine dream. Underbar duschtvål med doft av syrlig mandarin. 25:-
- Real techniques Blush brush. Alltså... bästa rougeborsten. Rouget ser photoshopat ut. Perfekt uttoning utan ansträngning. 149:-
- Christina Aguilera. Hittade en gammal goding till oslagbart pris på rean. Flaskan på 30 ml samt en body lotion a 50 ml för 147.50:- Som hittat!

Body buttret, färgbomben,samt stipple brushen är julklappar från min bästa killkompis. Visst har han bra smak? Nästan som att jag valt dom själv. Vilket kan hända att jag gjorde ;)

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag har precis beställt en Revlon light beige! Älskar de där inpackningrarna

skriven
#2: Anonym

/Heidi :)

skriven

Kommentera inlägget här :