NOTD- Britta

Idag testade jag Britta från Make Up Store för första gången på naglarna. 
Britta är ett hololack med rosa grund. 

I flaskan ser det inte mycket ut för världen faktiskt, men i rätt ljus eller direkt solljus... Så vackert!
Jag tycker faktiskt det var ganska svårlackat, det lossnade lixom från sin "plats" men det kan även vara jag som
hade för bråttom med att lägga på det andra och tredje lagret. Så jag kan egentligen inte uttala mig om det än.
Här kommer en mindre bildbomb.

Ser ytterst tråkigt ut i flaskan.


Swatchade på nagelhjul. Dog lite!



Lackade det på naglarna. Ja,det var väl fint. Gick ut i solen. DOG lite mer.
Britta ligger Pompom hack i häl :) Men inte tillräckligt för att ta sig upp på
toppen av mina favoriter.




Påtal om pompom så fick jag precis hem en flaska till.
Nu borde jag klara mig ett tag :)

Kommentarer :

#1: Amaaaanda

Konstigt att du inte kunde betala på engång, det kunde jag :S

skriven
#2: Amaaaanda

nice, får beställa där ifrån nästa gång då :)

skriven
#3: Jessica

Har hört att det var finare innan, eller iallafall ännu mer holografist :) men fint är det iallafall! Kollade lite på det och Madelene innan idag :)

skriven
#4: Lesly Valencia

Fin färg, jag köpte den som är mörkare råsa i samma märke.



Gott nytt år på dig!

skriven
#5: Jessica

; Tack! :)

Ja, ellerhur gör dem! Jag fullkomligt älskar clean.. Tror nästan att det va den bästa julklappen! :)

skriven
#6: Jessica

; Hahahha, hade sett ganska kul ut om du hade vunnit.. Tror folk hade blivit ganska misstänksamma.. ;)

skriven
#7: ville

jag kopte den pa arlanda innan jag akte hem till nya zeelnad och den sa skit snygg ut pa swatchen men den e skita svar att mala pa och ser konstig ut ifall den inte e i ljus. men omg nar den e is sol ljus sa ahh man dor lite

skriven
#8: Jessica

Skulle vilja ha silverversionen också, hologlittret är så sjukt fint! och det glittrar SUPERMYCKET!! Du måste börja använda det igen! :)



Sjukt nice med vinst, första gången nånsin jag vinner något bloggtävling. Jag använder heller aldrig hårspray, men får man det gratis är det bara att tacka och ta emot ;)



Gott nytt år förresten! :D

skriven
#9: Sabina

Åh nej, nu bara MÅSTE jag ha det lacket.. Det såg så himla fint ut!

skriven
#10: Becca

Gud så snyggt! Måste ha!

skriven

Kommentera inlägget här :