Ormsmycke

Som ni alla kanske vet älskar jag ormar. I alla dess former.
Just nu älskar jag det här stencoola ormsmycket från Glitter för ynka 129 pix. Kalasbra!

Btw, ser ni på min hand att jag har ett rivmärke?
Kattfan rev mig.. Och folk klagar på mina ormar.. Pyttsan ;)


Man kan tex använda det


Sähär. Som ett ascoolt armband.


Eller så här, som ett hängande halsband.



Eller så här, som ett armband, fast för foten. (Ignorera mina strumpor, det var tvättdag idag, man tager vad man haver.)



Eller så här, som en snygg accesoar på väskan.



Eller varför inte fästa det i linnet och halsbandet? Alla vill väl ha en orm på framsidan? :D



Sist men inte minst, ett stramt halsband..



Ja som ni ser så kan man kombinera det på hur många sätt som helst.
Bara fantasin som sätter gränser :D
Visst är det snyggt?

Kommentarer :

#1: Nina

snyggt!



sv: jaså :o de tänkte jag faktiskt inte på! <3

skriven
#2: V e v v z a n

riktigt snyggt! vill införskaffa mig ett sådant smycke :)

skriven
#3: Anna-zofia

haha du bli INTE förvånad om jag har ett sånt i slutet av mars hjärtat ;)

skriven

Kommentera inlägget här :