Kleancolor- Blue eyed girl

Det fina med att jag fick Seche vite i julklapp är att jag äntligen kan använda mina otestade Kleancolor lack. 
För utan snabbtorkande över vägrar jag att använda dom. Jag hade nog problem med Born to the purple. 
Igår var det Blue eyed girl's tur att bli testad. 

Här är ett lager BEG över två lager China Glaze- Blue iguana. 
BEG är ett blått jelly med silvriga hexagoner och glitter.Det dränks dock i lacket och ser blått ut. 
Hursomhelst så blev det en galet snygg kombo som glittrar väldigt mycket,men så svårt att fota.
Det blev riktigt snyggt när Blue iguanas glassfleck lyser genom BEG.

Applicering: Formulan är lite tjock och man behöver jobba lite för att få glittret dit man vill. Men det är inga som helst problem. Det har den där typiska tuggummidoften som Kleancolor har. 
Torktiden kan jag inte uttala mig om då jag använde mig av Seche vite. 
 
 
Ni som inte gillar nagelinlägg (men vem ogillar det?) får ursäkta att det kommer bli ganska många sådana kommande dagar. Jag har nämligen packat ner allt smink utom foundation,puder,mascara och eyeliner. 
Kan inte fatta att vi flyttar om TVÅ dagar!? 
Nagellacken kommer dock få bo kvar i Helmer under hela flytten. 

Kommentarer :

#1: Linda

Hihi, satt just och förberedde ett inlägg om detta lack, dock sparar jag lite på det till en Blå Måndag i januari. Kramkram!

skriven

Kommentera inlägget här :