Bortresande och önskelåda

Jag ber om ursäkt att bloggen gått på sparlåga dom senaste dagarna.
Jag har haft massor,och har fortfarande mycket att göra innan jag sticker iväg.
Jag är borta i helgen,men har med mig dator.
På onsdag-lördag är det dags för festival, Putte i Parken. PiP ligger förvisso i min hemstad,men jag sticker på morgonen och kommer hem på natten,och då har jag inte tid/lust att blogga.
Tidigt på söndag morgon åker jag och min sambo till Norge för att umgås och fira vår tvåårs dag på Tusenfryd.
 
Jag kommer tidsinställa massa inlägg,så bloggen blir absolut inte tom när jag är borta.
Däremot kommer jag kanske inte att svara på kommentarer direkt.
Jag kan inte lova att det blir så mycket nya sminkningar framöver,då tiden inte räcker till.
Men jag har några på lager jag kan visa.
 
Det kommer bli ganska mycket naglar då jag har många nya lack här hemma som ska testas :)
Jag älskar nagellack,och jag hoppas att de flesta av er också uppskattar mina nagelinlägg.

Men jag vill ändå be er skriva vad ni skulle vilja läsa om i bloggen den här veckan jag är borta.
Nu har ni chansen att påverka och få bloggen "som ni vill" :)
 

Kommentarer :

#1: Jessica

Det är lugnt! Jag är likadan själv, har nog inte bloggat på en vecka? :P jag älskar nagellack och ser gärna mer av det, men du får inte skippa sminket helt ;)

skriven
#2: Jessica

Ha så trevligt i Norge förresten! :)

skriven
#3: Fanny

Jag kan knappast klaga på att du inte bloggar
lika ofta när jag är drottningen av dålig uppdatering! ;)
Så ingen fara!
Jag gillar det mesta i bloggen,
men särskilt när du lägger ut bilder
på dina djur. :)

skriven
#4: Heidi

SV: Va go du e! =) Ja men visst är det så. Och jag kan säga att det övervägande skälet till att jag behöver den här telefonen är att det är helt ok kamera med blixt (Thomas har iPhone 3 och jag skulle nöjt mig med den om det funnits blixt!) För vi kommer ju liksom ha världens finaste fotomodell om bara några veckor... Så det lutar åt att jag kommer köpa den ändå! =) Men visst är det som du säger, jag tycker redan det är tråkigt att gå i vanliga klädaffärer - går direkt till barnavdelningen! Och då har jag ändå bestämt att inte köpa något förrän jag vet om det är en pojke eller flicka vi får... (Har flera kartonger med barnkläder som jag fått i present redan så kläder finns hursomhelst...) Men man vill hellre lägga pengarna på bebben än på sig själv... ;) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :