Dagens- In our heart is where we are free

Idag ville jag ha något mörkt,men inte svart. Något mörkt men inte för mycket "in your face"
Det blev den underbara skuggan "twilight" från Sleeks Bad girl palett.
Jag la inte skuggan ändå upp till ögongloben,utan en liten bit under och sedan suddade jag lite lätt en liten bit över globlinjen.
Jag hann inte sminka mig innan ljuset försvann vilket resulterade i att jag fick stå i badrummet som har det hemskaste sminkljuset ever typ. Men det blev ju helt okej iallafall!
För att liva upp det lite la jag en blå ögonpenna från Viva La Diva på vattenlinjen.
Jag hade tänkt köra utan eyeliner idag,men kände mig naken så jag la en eyeliner med svart ögonskugga ;)
På läpparna har jag Shimmery Nude från Deborah.

Lila är en av mina favoritfärger på ögonskuggor. Det framhäver mina ögon så fint tycker jag.
Vilken är er favoritfärg när det kommer till ögonskugga? :)
 

Kommentarer :

#1: Ann-Sofie

Det blev ju jättesnyggt!! Du passar verkligen i lila. Jag gillar brunt när det gäller ögonskugga, brukar oftast använda mig av olika bruna nyanser.

skriven
#2: Magda/ComaHeart - En sminkblogg!

körde också på blå eyeliner på vattenlinjen idag! haha :3

Svar: hehe ja jag såg faktiskt det precis innan jag la in bilderna på datorn. Kände mig lite som en copycat,fast jag inte ens sett din makeup innan jag gjorde min,haha. Great minds think alike ;D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#3: Magda/ComaHeart - En sminkblogg!

haha ja precis! :D

skriven
#4: Heidi

Eh... Jag har två ögonskuggor som jag alltid använder ihop. En guldbrun från make up store och "champagne" från samma ställe. Kör brunt i globlinjen och den andra lite överallt. Nämensåatt... Det är dom jag har alltså. Två... Stycken... :/ Och du har några fler eller? ;p Jag hade "Dramatic" tror jag den hette, jättefin! Men den gick sönder... :/

skriven
#5: Beauty by Paivy

Riktigt snygg! Jag älskar gröna skuggor! Favoriterna är Amazon och Cocktail från MUS och Illusion och Meadow från TiKei.
Sv: Visst är Orient Express ruggigt snygg?! Så bärbar och härligt ljusröd!

skriven

Kommentera inlägget här :