Recension- Miyo metallic eyeshadows



Jag recenserar alla tre tillsammans eftersom dom faktiskt inte skiljer sig så himla mycket.
Färgerna på dessa tre är fantastiska, ni kan se swatches HÄR. Pigmenteringen är också helt okej.
Metallicskuggor har dock en förmåga att fälla väldigt mycket och dessa är inga undantag. Så en klistrig bas,tex high tech lighter fungerar bäst. Det jag absolut inte gillar är formulan. Det smular,är svårt att få opakt och svårt att skugga. Helt enkelt väldigt svåra att jobba med. Speciellt om man vill packa på färgen.
Om man dock vill ha ett tunt inte helt täckande lager skugga funkar dom utmärkt.
Färgmässigt är min favorit Lovely Lucy,och formulamässigt Happy Suzy.

+ Förpackningarna. Gillar att man ser vilken skugga det är.
+ Färgerna. Finns i många härliga färger.
+ Priset.

- Formulan
 
Pris: 39:- där MIYO säljs. Metallicskuggorna är dock Limited edition. Jag fick mina i ett pressutskick.
Köpa igen: Tror inte det.
Betyg: 3 av 5 romerska bågar.

 
 

Det har varit lite tyst i bloggen senaste dagarna. Jag känner mig lätt stressad över att jag måste blogga,känner en press lixom. Och då är det inte lika kul. De senaste helgerna har jag tagit en paus från bloggen och det hjälper faktiskt väldigt mycket mot den inre stressen. Så nu skriver jag till er också. Helgerna kommer vara bloggfria för min del.
Det gör att jag stressar mindre och således mår bättre. Dessutom blir jag jättepeppad varje måndag att börja med bloggen igen.

Kommentera inlägget här :