China Glaze- Red Stallion

Jag som tidigare inte gillat röda lack har helt plötsligt blivit förälskad i två stycken. Vad hände där?
Det ena är Red Stallion från China Glaze. Härligt julrött med lite skimmer.
Det här har faktiskt fått sitta på i nästan en vecka. Men häromdagen la jag på lite snowglobe på ringfingrarna som accent. Gillar det faktiskt!

Applicering: Fantastisk formula, lätt att lacka med och täcker fint på två lager.
Jag kan inte annat än älska det här!
 

Förövrigt så gav jag upp det där med design och bollade över uppgiften till en annan istället.
Så den är på g :)

Kommentarer :

#1: Nadia

Åhh, jag blir knäsvag av den här typen av lack....
Både färg o finish är helt ljuvliga och nu fick jag nytt habegär :-)

skriven
#2: Helena

Så himla fint!

skriven

Kommentera inlägget här :