Star nails- 18

Först måste jag bara säga att det är härligt vilket blog-flow vi har just nu! Jag med inläggen och ni med kommentarerna! Så himla roligt.Vi fortsätter så va?  Jag är väldigt upptagen i helgen då jag ska vara på Husdjursmässan med diverse reptiler både hela lördag och söndag,men jag ska svara på alla era kommentarar på söndag kväll ♥

Jag vet egentligen inte varför jag ville börja med det gula lacket, men det lockade förvånansvärt mycket. Jag gillar inte gula lack. Det brukar få mig att se himla röd ut. Men det här gula lacket drar väldigt mycket åt orange vilket gör att det inte var helt hemskt mot mina stackars fingrar.
Formulan var lite knepig dock. Ett väldigt kletigt crelly skulle jag vilja säga. Första lagret blev väldigt strimmigt men det jämnade ut sig, sedan la jag på ett lager till och samma sak där. Jag har två lager på bilderna men anar en viss VNL,men ville inte riskera att förstöra hela manikyren med ett lager till då formulan är väldigt tjock.

Inget favoritlack men en trevlig nyans av gul och det är värt sina 10:-

Kommentarer :

#1: Martina - Colourize Me

Himla snyggt tyckte jag!

skriven
#2: Pamsan

Kul! Det här köpte jag idag. Föll för den ägguleliknande färgen. Jobbigt med formulan bara. :/

skriven
#3: Sussie

Oj, 10 kr var det ju helt klart värt :) Jag gillar speciellt den sista bilden, det blev en så snygg effekt med det illgula lacket mot den svart bakgrunden. Så roligt med mässa förresten, hoppas att du får det kul.

skriven
#4: Klara

Vilket Willys var det du hittade på?? Bor ju i närheten så tänkte kika om jag hittade något??

Svar: Willys på Wåxnäs i Karlstad :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#5: Helena

Tänk vilka fynd man kan göra ibland! Helt klart värt 10 kronor. Tycker det är en härlig äggulsaktig färg.

skriven
#6: Caroline @makeupedia.se

älskar gula lack! superbra pris också :)

skriven
#7: Sofia

Snyggt :-D

skriven
#8: Sara - Hold on be strong

Snyggt!!

skriven

Kommentera inlägget här :